Ny metode og ved ikke om det virker (endnu)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
2 synes godt om
8. juni 2014

MorDk

Vores knægt er 3,9 år og han har været i selvstændighedsfasen som i... altid haha... ej... men det er virkelig press nogengange  Det ER jo bare en periode... en laaang en åbenbart. 

Vi har haft brugt "Pause-metoden" Det har fungeret fint men lige PT fungere det bare overhovedet ikke! Han høre IKKE efter hvad der bliver sagt og bliver bare ved og ved og ved...

Ny metode er sat igang og det er at tage noget fra ham. Legetøj, goder, hygge m.m noget inde for rækkevidde og som passer til situationen. 

Vi advarer ham først. Så han får jo en chance for at "forbedre sig" eller høre efter. Hvis ikke ... så falder hammeren!!

Jeg ved endnu ikke om det vil fungere... men kommer selvfølgelig med en update. Men hold nu op hvor det trækker tænder ud at ha en 3½årige+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Vores knægt er 3,9 år og han har været i selvstændighedsfasen som i... altid haha... ej... men det er virkelig press nogengange  Det ER jo bare en periode... en laaang en åbenbart. 

Vi har haft brugt "Pause-metoden" Det har fungeret fint men lige PT fungere det bare overhovedet ikke! Han høre IKKE efter hvad der bliver sagt og bliver bare ved og ved og ved...

Ny metode er sat igang og det er at tage noget fra ham. Legetøj, goder, hygge m.m noget inde for rækkevidde og som passer til situationen. 

Vi advarer ham først. Så han får jo en chance for at "forbedre sig" eller høre efter. Hvis ikke ... så falder hammeren!!

Jeg ved endnu ikke om det vil fungere... men kommer selvfølgelig med en update. Men hold nu op hvor det trækker tænder ud at ha en 3½årige+

Anmeld

11. juni 2014

Maja_4000

Caroline er også SÅ strid for tiden.. Og så griner hun bare en op i hovedet det kan være vi skal prøve det samme her

Anmeld

11. juni 2014

MorDk

Maja_4000 skriver:

Caroline er også SÅ strid for tiden.. Og så griner hun bare en op i hovedet det kan være vi skal prøve det samme her

Kom gerne med en update 

Anmeld

11. juni 2014

Dorthe1986

MorDk skriver:

Jeg har en lille Emil der er 3 år og knap 2 måneder og hold nu helt k... mand, det er er bare en strid alder. Altså jeg mener hold op han kan være strid og når han bliver hidsig reagerer han sgu ret voldsomt. Men her hjælper det at tage ting fra ham - eller give konsekvenser. Fx "du stopper nu, ellers tager jeg ipad'en" osv. Når jeg så tager den, så bliver han selvfølgelig hysterisk, men det går meget hurtigt over og så siger han undskyld og så er vi videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.