Gravid efter p pillestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. juni 2014

Kærlighediminmave

Hvir lang tid tog det her at blive gravid efter p pille stop og gjorde i noget specielt for at hjælpe graviditeten på vej ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

LilleSmølf

Skrukkeluk skriver:

Hvir lang tid tog det her at blive gravid efter p pille stop og gjorde i noget specielt for at hjælpe graviditeten på vej ? 

Tja, vores søn var der i første forsøg

Men alt afhængig af ens krop og hvor længe man har taget p-pillerne mener jeg der kan gå op til 6 mdr før der kommer styr på "systemet".

Og nej, vi gjorde intet specielt - tænkte at det kom når det kom, sikkert om 6 mdrs tid, og så var den der sgu i første hug

Held og lykke i hvert fald

Anmeld

8. juni 2014

Anna2706

Skrukkeluk skriver:

Jeg smed p pillerne i august 2012 og testede positiv i januar 2013 

Anmeld

8. juni 2014

friis

Jeg stoppede først i december 2013 , her er det stadig ikke lykkedes 

Anmeld

8. juni 2014

Kærlighediminmave

Pyh meget forskellige svar! Håber godt nok den er her i første hug, men det er svært når man ikke helt ved om man har haft æl og ikke har ku mærke det, eller hvornår den kommer? Kan altid bare håbe mens ik dukker op om et par uger og så håber den er der. Og krydser fingre for jer der ikke har haft held endnu. Det er da så frustrerende

Anmeld

8. juni 2014

EnSødMor

Skrukkeluk skriver:

første gang tog det 1 år, anden gang tog det næsten 3 måneder..

Jeg brugte hver eneste dag første gang på at tænke på det konstant, blev så skuffet over den ene negative test efter den anden, om det var fordi p pillerne havde påvirket min krop eller om det var mine tanker der var skyld i et års ventetid det ved jeg ikke..

Men da vi besluttede at lægge projektet på hylden og slappe lidt af og nyde tiden sammen, ja så skete det med det samme.. 

så vigtigst af alt, lad det komme naturligt, bliv ikke for skuffet selvom det er svært, når kroppen er klar skal det nok komme. Held og lykke.

Anmeld

8. juni 2014

B&J

efter 9 år på Ppiller stoppede vi bare og vi lod det bare være og sagde når det sker ja så sker det og ingen tanke om graviditet ej eller ægløsning osv. men 3mdr efter var der sku 2 streger tro mig vi stod med store øjne

Anmeld

8. juni 2014

Kærlighediminmave

Krydser fingre det er så spændende og tænker tit på hvordan jeg ville reagere den dag der er to streger. Glæder mig så meget til den dag, og det gør mig så glad at man kæreste også er parat. Ville bare blive knust hvis jeg er en af dem hvor der ikke sker noget  

Anmeld

8. juni 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Her gik der ca 4 mdr. Det lykkedes i 3. Cyklus. 

Da jeg stoppede med p-piller gik det 65 dage inden jeg fik min førdte rigtige mens.

Men det meget forskelligt hvor lang tid der går

Held og lykke med projektet

Anmeld

8. juni 2014

Kærlighediminmave

Tak for alle jeres gode svar ja det er godt nok meget forskelligt kan jeg se, kan ikke gøre andet end bare at have sex regelmæssigt og krydse fingre og håbe for indtil videre har jeg ikke kunne mærke æl har ik lagt mærke til det i hvert fald. Og kan jo ikke sige hvornår jeg vil få min mens da jeg liget er stoppet på piller, men hvis jeg sku fortsætte en ca cyklus på 28-29 dage skulle den komme om en 2 ugers tid. Krydser bare for at den slet ikke dukker op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.