Symptomer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
10 svar
8 synes godt om
8. juni 2014

cwl

Hvad havde I af symptomer inden i fandt ud af I var gravide og lige efter I fandt ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Chellie

Ømme bryster kom først, sammen med en bizar fornemmelse af ... Ja, undskyld, mens-kramper helt ned i skambamserne, men næsten ikke i selve livmoderen (de holdt kun et par dage, så det var nok da ægget satte sig fast..)  Let optræk til kvalme.. Og en smule ligamentsmerter aftenen før jeg testede positiv.. 

Anmeld

8. juni 2014

JH12

Ømme bryster, hård mave, kontant sår i næsen, HURTIGT ændret madvaner, meget kort lunte overfor manden...

Men det er også det eneste, ellers har jeg INGEN tegn.. Så tvivler nogen gange på jeg faktisk er gravid, også fordi det er for tidligt til ordentlig at mærke liv

Anmeld

8. juni 2014

Mother-love

Jeg havde ømme bryster før jeg kunne teste. Samt jeg var træt.
Efter jeg testede positiv, kvalme, opkast, hård mave og mange ligamentsmerter.

Anmeld

8. juni 2014

cwl

Oki. Tak for svar. Er 1 dag over tid og mega svag nr. 2 streg. Så svag at jeg tvivler.

Men har ingen tegn på mens eller en graviditet, udover i dag efter jeg havde spist min frokost, så fik jeg kvalme og har det endnu.

Anmeld

8. juni 2014

Hugoline.

Svamp er altid en sikker vinder her...

Skærpet lugtesans

Underlige drømme

Murren i underlivet

Ekstrem træthed

Kvalme kommer først i uge 5.

Anmeld

8. juni 2014

cwl

Begyndte I og rende på toilettet om natten? Gør alle det egentligt?

Anmeld

8. juni 2014

JH12

Jeg løber højst 1-2 gange om natten og kan også sove igennem uden toilet besøg, så nej en graviditet er ikke ens betydning med et rend på toilet, ihvertfald ikke i starten.. Jeg er idag 14+2

Anmeld

8. juni 2014

cwl

JH12 skriver:

Jeg løber højst 1-2 gange om natten og kan også sove igennem uden toilet besøg, så nej en graviditet er ikke ens betydning med et rend på toilet, ihvertfald ikke i starten.. Jeg er idag 14+2

Oki. For jeg sover rigtig tungt og render derfor ikke på toilet og der står bare stort set altid øget tissetræng især om natten.
Men godt at høre at det ikke behøver være tilfældet. Så er der håb endnu.

Anmeld

8. juni 2014

Wik

Jeg er på toilettet hver eneste nat og ja har været det siden uge 5 eller 6. Jeg håber der er en fin positiv steg om nogle dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.