Rejse uden knægten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
7 svar
2 synes godt om
8. juni 2014

Umut

Vil meget gerne høre jeres meninger ang. Rejse alene uden barn...da det er en uventet rejse på en uge, kan jeg ikke være helt sikker med at være ham hos far... Far er ikke meget for at passe ham da han er utallige gange blevet spurgt hvornår jeg kommer hjem og han har været ked af det... Han bliver snart 4 år...så spørgesmålet er rent faktisk skal jeg ya ham med eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det kommer meget an på hvilken slags rejse det drejer sig om!

Men altså en dreng på 4 år, tager ik skade af at undvære sin mor i en uge! Vh stine

Anmeld

8. juni 2014

Loa

Tænker også hvem alternativet er han skal være hos?

Anmeld

8. juni 2014

Loa

Og hvilken rejse det er.
Hvis det er noget hvor han er "til besvær" og overhovedet ikke får noget ud af at være med, så er det måske ikke det bedste for ham at komme med.

Anmeld

8. juni 2014

Umut

Det er et rejse til Tyrkiet.. Vedr. Et familiære sag 

Anmeld

8. juni 2014

Umut

Er enig med jer men det er manden som faktisk er bange for at have ham for sig selv...selv er de meget meget glad for hinanden...

Anmeld

8. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Selvfølgelig kan han være sammen med far i den uge du er væk, også må far mande sig op og tage det ansvar det er at være far! Hvorfor kan han ikke bare fortælle jeres dreng hvor gange han skal sove indtil mor er hjemme igen?

Anmeld

8. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Umut skriver:

Vil meget gerne høre jeres meninger ang. Rejse alene uden barn...da det er en uventet rejse på en uge, kan jeg ikke være helt sikker med at være ham hos far... Far er ikke meget for at passe ham da han er utallige gange blevet spurgt hvornår jeg kommer hjem og han har været ked af det... Han bliver snart 4 år...så spørgesmålet er rent faktisk skal jeg ya ham med eller?

Jeg vil sige at hvis det ikke er en badeferie så skal far altså frem og passe ham. Han er ikke baby mere så han slipper for ble skift osv : )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.