Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil meget gerne høre jeres meninger ang. Rejse alene uden barn...da det er en uventet rejse på en uge, kan jeg ikke være helt sikker med at være ham hos far... Far er ikke meget for at passe ham da han er utallige gange blevet spurgt hvornår jeg kommer hjem og han har været ked af det... Han bliver snart 4 år...så spørgesmålet er rent faktisk skal jeg ya ham med eller?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Syntes det kommer meget an på hvilken slags rejse det drejer sig om!
Men altså en dreng på 4 år, tager ik skade af at undvære sin mor i en uge! Vh stine
Det er et rejse til Tyrkiet.. Vedr. Et familiære sag
Er enig med jer men det er manden som faktisk er bange for at have ham for sig selv...selv er de meget meget glad for hinanden...
Umut skriver: Vil meget gerne høre jeres meninger ang. Rejse alene uden barn...da det er en uventet rejse på en uge, kan jeg ikke være helt sikker med at være ham hos far... Far er ikke meget for at passe ham da han er utallige gange blevet spurgt hvornår jeg kommer hjem og han har været ked af det... Han bliver snart 4 år...så spørgesmålet er rent faktisk skal jeg ya ham med eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128