kan han bruge det imod mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
4 svar
3 synes godt om
7. juni 2014

Anonym trådstarter

mig og familien hyggede os idag med at samle vores telt og jeg blev så enig med mit store barn om at vi da skulle sove i teltet i nat.

Jeg fik redt op og puttet ungerne til nogenlunde normal tid. For snart en time siden vågnede jeg ved at den store græd pga. smerter i sit øre. Vi fik givet lidt panodil og snart lå h*n i sin seng og nu sover h*n fredeligt, men...

min eks gør alt hvad han kan for at få vores barn, så nu vil jeg lige høre; kan min eks bruge dette imod mig mig? H*n havde ofte mellemørebetændelse som lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

mig og familien hyggede os idag med at samle vores telt og jeg blev så enig med mit store barn om at vi da skulle sove i teltet i nat.

Jeg fik redt op og puttet ungerne til nogenlunde normal tid. For snart en time siden vågnede jeg ved at den store græd pga. smerter i sit øre. Vi fik givet lidt panodil og snart lå h*n i sin seng og nu sover h*n fredeligt, men...

min eks gør alt hvad han kan for at få vores barn, så nu vil jeg lige høre; kan min eks bruge dette imod mig mig? H*n havde ofte mellemørebetændelse som lille.

Det ville i hvert fald være rigtigt grimt af ham at gøre!!

Men nej, det tror jeg ikke. Du har jo ikke gjort noget forkert. Hvis han har ørepine er det jo ikke fordi i lagde jer til at sove i telt.

Jeg kan ikke se hvordan det skulle kunne vendes til at være noget der kan bruges imod dig 

Anmeld

7. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej self ka han ik det. Vh stine

Anmeld

7. juni 2014

GUSO

Nej hvordan skulle han dog kunne det?? Slap du bare af og nyd det er pinse og god bedring med øret

Anmeld

7. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvordan skulle han kunne bruge det?
Det er jo ikke din skyld at din ældste får ondt i ørret, og du tog dig jo af det. 
Hvis du havde været ligeglad, havde han nok kunne bruge det imod dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.