Ihhh altså :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
10 svar
5 synes godt om
7. juni 2014

MyLove E

Vi var nede på min søsters efterskole i dag.
Der kommer så en lære og siger til min søster PÅ 17 (!!) " Nå har du fået besøg af mor, far og lillebror . HVAD jeg er lige blevet 31 fuck hvor gamle ser jeg lige ud !!!!

Okay ved godt at det nok var min mand hun kunne se først og han er 44, men hun kunne da godt lige kigge på mig inden

Ih altså det var lidt æv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Babydrøm

MyLove E skriver:

Der kommer så en lære og siger til min søster PÅ 17 (!!) " Nå har du fået besøg af mor, far og lillebror . HVAD jeg er lige blevet 31 fuck hvor gamle ser jeg lige ud !!!!

Okay ved godt at det nok var min mand hun kunne se først og han er 44, men hun kunne da godt lige kigge på mig inden

Ih altså det var lidt æv

Ej ik lige så fedt  Lidt undrer over nogen mennesker siger sådan noget uden at have en ide om hvor gammel man er eller hvad du er til hende..  

Anmeld

8. juni 2014

MyLove E

Babydrøm skriver:

Ej ik lige så fedt  Lidt undrer over nogen mennesker siger sådan noget uden at have en ide om hvor gammel man er eller hvad du er til hende..  

Jeg kan godt klare det men det kan være rigtig træls for mange.

Men mange tænker ikke før de taler

Anmeld

8. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har prøvet, hvor jeg stod ved kassen.... Og hun ville se ID for at jeg kunne købe alkohol... 

Jeg står med min veninde, så siger en anden kunde..."ID? Kan du ikke se det er HENDES MOR!!" og peger på min veninde...

Det var rimelig fucked at blive dømt for at være et barn og bagefter for at være ret gammel 

Anmeld

8. juni 2014

MyLove E

Saphiira skriver:

Jeg har prøvet, hvor jeg stod ved kassen.... Og hun ville se ID for at jeg kunne købe alkohol... 

Jeg står med min veninde, så siger en anden kunde..."ID? Kan du ikke se det er HENDES MOR!!" og peger på min veninde...

Det var rimelig fucked at blive dømt for at være et barn og bagefter for at være ret gammel 

Øv ja det er RET nederen

Men jeg kan alligevel kun grine af det.. Jeg er jo en del ældre en min søster

Anmeld

8. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

haha... Jeg kan heller ikke lade være med at grine af det... Det er simpelthen for sjovt, når sådan noget sker...

Tror faktisk min veninde tog det tungere end jeg...Da hun er ældre end mig..

Anmeld

8. juni 2014

MyLove E

Saphiira skriver:

haha... Jeg kan heller ikke lade være med at grine af det... Det er simpelthen for sjovt, når sådan noget sker...

Tror faktisk min veninde tog det tungere end jeg...Da hun er ældre end mig..

Hehe

Anmeld

8. juni 2014

Babydrøm

MyLove E skriver:

Jeg kan godt klare det men det kan være rigtig træls for mange.

Men mange tænker ikke før de taler

Ja det er jo ret komisk, så man kan jo ik lade være med at grine af det  Men ja folk tænker sig ik om før de taler..

Anmeld

8. juni 2014

Nadia&Daniel

MyLove E skriver:

Ih altså det var lidt æv

Tja, men har jo hørt nogle bliver mødre som 14 år - så det kan jo godt lad sig gøre. Men folk må gerne tænke får de taler

Anmeld

8. juni 2014

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Tja, men har jo hørt nogle bliver mødre som 14 år - så det kan jo godt lad sig gøre. Men folk må gerne tænke får de taler

Ja det kan lade sig gøre :-) Meeenn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.