Voldsom hovedpine..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
9 svar
2 synes godt om
7. juni 2014

Anonym trådstarter

De sidste uger, måske endda måneder har jeg lidt af hovedpine, men de sidste par dage er det blevet meget værre. Det er kun i den ene side af hovedet, min venstre, og sidder meget i tindingen, ved øjet og i bihulen indimellem. Det kommer sådan med en halv times mellemrum og varer nogle gange to-tre timer, og det er den sygeste smerte jeg har prøvet. Panodiler el lig virker ikke. Min far gav mig noget morfin agtigt fordi jeg græd sådan over smerterne og intet virker, det har ingen effekt.

Jeg tager nok til læge tirsdag og ved godt i ikke er læger, men vil bare høre om nogen ved om det bare er pjat eller om det er nødvendigt at søge læge? Ved godt det lyder underligt, for det er jo bare hovedpine, men jeg er lidt bange. Har aldrig oplevet at have sådan ondt før.

Min mor er massør og forsøgte at massere mig for at se om det var apændinger men det gjorde hverken fra eller til. Nogen gode råd eller erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2014

Fumbo

Det lyder lidt i stil med når jeg har migræne anfald, det varer bare gerne en dag eller to.

Ud over migræne piller hjælper det kun mig at blokere mig i et helt mørkt og stille rum - kan slet ikke tåle lys og larm.

Men rigtig god ide lige at vende den med lægen.

Og god bedring, håber ikke det er noget alvorligt

Anmeld

7. juni 2014

Anonym trådstarter

Fumbo skriver:

Det lyder lidt i stil med når jeg har migræne anfald, det varer bare gerne en dag eller to.

Ud over migræne piller hjælper det kun mig at blokere mig i et helt mørkt og stille rum - kan slet ikke tåle lys og larm.

Men rigtig god ide lige at vende den med lægen.

Og god bedring, håber ikke det er noget alvorligt

Tak for svar :-)

Ved godt du ikke kan svare på det, men hvis det fortsætter så slemt at jeg næsten græder af smerte, ville det så være langt ude at kontakte vagtlæge?

Anmeld

7. juni 2014

Mettefpigen

Jep migræne!...
Og der er ingen forskel på om du tager til læge eller vagtlæge... der er ikke noget de kan gøre...

Anmeld

7. juni 2014

StineL

Anonym skriver:

Tak for svar :-)

Ved godt du ikke kan svare på det, men hvis det fortsætter så slemt at jeg næsten græder af smerte, ville det så være langt ude at kontakte vagtlæge?

Ja det lyder som et migræneanfald. Jeg syntes, du skal ringe til vagtlægen, for så vil det kun være Sumatriptaner, der kan fjerne dine smerter.

Rigtig god bedring.

Anmeld

7. juni 2014

StineL

Mettefpigen skriver:

Jep migræne!...
Og der er ingen forskel på om du tager til læge eller vagtlæge... der er ikke noget de kan gøre...

Jo de kan jo give hende en recept, så hun kan få noget for det

Anmeld

7. juni 2014

GUSO

Lyder bestemt som migræne, ring til vagtlægen man kan få smertestillende

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar!

Jeg har fået en tid ved vagtlægen kl 14.30, så håber jeg hun kan finde ud af noget

Anmeld

9. juni 2014

Mettefpigen

StineL skriver:

Jo de kan jo give hende en recept, så hun kan få noget for det

Jeg mente at de kunne ikke gøre noget derude for det... om hun til læge eller vagtlæge så var det det samme de ville gøre..

Anmeld

9. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Mjaaa, tror man skal være meget forsigtigt med at afskrive det migræne, det kan være så meget andet, så RIGTIG god ide med vagtlæge eller almindelig læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.