Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja skal købe en parfume i gave og kunne godt bruge lidt inspiration så hvilken en er din yndlings til manden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
clinique happy… Får helt sommerfugle i maven når manden har den på :-)
Tullen85 skriver: Jeg bryder mig overhovedet ikke om parfume, så jeg ledte længe efter en til min kæreste jeg kunne holde ud.jeg købte One million, og har efterhånden lært at knus elske den..
Jeg bryder mig overhovedet ikke om parfume, så jeg ledte længe efter en til min kæreste jeg kunne holde ud.jeg købte One million, og har efterhånden lært at knus elske den..
Den er jeg også vild med og er ret sikker på at hvis jeg ik havde købt den flere gange til min eks så havde jeg valgt den
M&J87 skriver: clinique happy… Får helt sommerfugle i maven når manden har den på :-)
Uha det lyder godt - den vil jeg prøve at dufte til
Sujan skriver: Den er så god....Den duft gør mig bare helt kulret..Hvis (desværre) eks havde den på kunne han få mig til hvad som helst:-) hvad putter de dog i den:-)
Den er så god....Den duft gør mig bare helt kulret..Hvis (desværre) eks havde den på kunne han få mig til hvad som helst:-) hvad putter de dog i den:-)
Ej glæder mig til at dufte til den - det lyder så godt
PernilleogLouis skriver: Den er jeg også vild med og er ret sikker på at hvis jeg ik havde købt den flere gange til min eks så havde jeg valgt den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128