Sejle med hjejlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
5 svar
2 synes godt om
7. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Overvejer om vi ska en tur til Silkeborg og sejle en tur med hjejlen. Vil en på 2 år( næsten ) syntes det var sjovt? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
StineW79 skriver:

Overvejer om vi ska en tur til Silkeborg og sejle en tur med hjejlen. Vil en på 2 år( næsten ) syntes det var sjovt? Vh stine

En 2-årig vil i hvert fald sagtens kunne få noget ud af sådan en tur. 
Det er ikke 100% det samme, men da både jeg og min lillesøster var små var vi på kanalrundfart i kbh, og elskede det begge to hver gang vi var afsted. 

Så ja, jeg vil mene at en på 2 godt ville kunne synes det er sjovt at komme ud og sejle med hjejlen

Anmeld

7. juni 2014

StineW79

TanyaGR skriver:

En 2-årig vil i hvert fald sagtens kunne få noget ud af sådan en tur. 
Det er ikke 100% det samme, men da både jeg og min lillesøster var små var vi på kanalrundfart i kbh, og elskede det begge to hver gang vi var afsted. 

Så ja, jeg vil mene at en på 2 godt ville kunne synes det er sjovt at komme ud og sejle med hjejlen

Tænket nemlig også at det ku være hyggeligt, men også på om sådan en bette fis, ka lade være med at falde over borde Vh stine

Anmeld

7. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
StineW79 skriver:

Tænket nemlig også at det ku være hyggeligt, men også på om sådan en bette fis, ka lade være med at falde over borde Vh stine

Hehe, det kan godt være en hånd på skulderen en gang i mellem er en god idé 

Men altså, både jeg og min søster klarede vores ture uden at falde i 
- Og man sidder noget tættere på vandet i en noget mere åben båd på kanalrundfart end når man sidder i hjejlen. 

Anmeld

7. juni 2014

De3Guldklumper

StineW79 skriver:

Hjejlen er hyggelig at sejle med men den er meget åben så i skal have en hånd på hende hele tiden.

Anmeld

7. juni 2014

StineW79

Pylle3 skriver:

Hjejlen er hyggelig at sejle med men den er meget åben så i skal have en hånd på hende hele tiden.

Vi endte med at tage en tur til søndervig i stedet, og gemmer turen med hjejlen til en anden god gang. 

Ka bare huske at da jeg gik i folkeskolen, var ude og sejle med hjejlen, og at det havde været rigtig hyggeligt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.