Jordbær og holdbarhed ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
4 svar
6 synes godt om
6. juni 2014

Tystys14

Ja som overskriften siger, hvordan er det med jordbær og holdbarhed ??? Vi har barnedåb på søndag og lige nu har de nogle fantastiske jordbær fra dk i vores netto, hvis jeg køber en hel masse idag, kan de så holde sig til søndag ? 

Skal de eventuelt på køl ? Og skal stilken (det grønne) af ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

De sku gerne ku holde sig friske, hvis de står på køl. Du ska lade stilken sidde på! Vh stine

Anmeld

6. juni 2014

Tystys14

StineW79 skriver:

De sku gerne ku holde sig friske, hvis de står på køl. Du ska lade stilken sidde på! Vh stine

Takker 

Anmeld

6. juni 2014

Christine

NV skriver:

Ja som overskriften siger, hvordan er det med jordbær og holdbarhed ??? Vi har barnedåb på søndag og lige nu har de nogle fantastiske jordbær fra dk i vores netto, hvis jeg køber en hel masse idag, kan de så holde sig til søndag ? 

Jeg synes desværre de som udgangspunkt skal spises samme dag som de er købt, ellers skal mange sorteres fra. Hvis du prøver at stille dem på køl så med top og så tag dem ud ca. 1 time før de skal spises, så smager de bedst 

Anmeld

6. juni 2014

Love2

NV skriver:

Jeg ville ikke købe dem i dag, da der er sikkert mange der er dårlige til på søndag. Jordbærne holder sig bedst et døgns tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.