Nok et ret dumt spørgsmål - natdragt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
10 svar
6 synes godt om
6. juni 2014

missehxx

Her kommer verdens nok dummeste spørgsmål !

min søn på 1 måned virker en smule varm om natten. Han har indtil nu sovet med sommerdyne og så Body med natdragt udover. 

Kan man godt give ham natdragt på uden Body indenunder? Eller SKAL han også have Body på? Tænker bare at det kunne måske give en lidt mere passende temperatur eller hvad??

på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

De3Guldklumper

missehxx skriver:

min søn på 1 måned virker en smule varm om natten. Han har indtil nu sovet med sommerdyne og så Body med natdragt udover. 

Kan man godt give ham natdragt på uden Body indenunder? Eller SKAL han også have Body på? Tænker bare at det kunne måske give en lidt mere passende temperatur eller hvad??

på forhånd tak!

Ja det kan du sagtens.

Du kan også give ham en langærmet body på og så lade ham have bare ben under dynen - han er jo ikke så gammel endnu at han sparker dynen af

Anmeld

6. juni 2014

Albertsen92

Jeg har aldrig taget body under en natdragt.
Det lyder da helt vildt.
Ville da dø af varme hvis jeg skulle sove i så meget.

Min datter på 7 mdr sover i kortærmet body uden dyne

Anmeld

6. juni 2014

Mumto3

Jeg ville vælge boby og droppe natdragt, ikke omvendt. (men det er sikkert en smags sag)

Anmeld

6. juni 2014

MoarMoar

missehxx skriver:

på forhånd tak!

Jeg ville vælge kun natdragt:-) 

Anmeld

6. juni 2014

Happiness

Nikoline på 3½ måned sover kun i en kortærmet body, og hun er stadig dejlig lun når hun kommer op Det blev for varmt med lange ærmer. 

Anmeld

6. juni 2014

DKTiha

her har zelina meget sjældent natdragt på. mere eller mindre fordi at hun i løbet af natten vågner badet i sved trods hun har smidt dynen og der ikke er synderlig varmt på hendes værelse... så nu sover hun kun i en kort ærmet body, også tjekker jeg op på hende inden jeg går i seng, bare for at tjekke om hun sveder eller har kolde ben /arme.

Anmeld

6. juni 2014

Bertris

Vi har kun brugt body inden under i de virkelig kolde måneder 

men i de her måneder sidste år (da vores datter var 2-3 måneder) sov hun bare i langærmet body, senere kortærmet og da det blev voldsomt varmt så bare i ble  

Anmeld

6. juni 2014

Eliza

Min søn er knap 8 uger og har på intet tidspunkt sovet i dragt.
Det er body eller bare ble og alligevel sveder han som bare pokker.

Anmeld

7. juni 2014

M (:

missehxx skriver:

på forhånd tak!

Du kan evt også give ham body og strømpebukser på og så spare natdragten (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.