får nu natflaske, men hvad med afføringen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. juni 2014

SHERO

Amanda er indtil nu kun blevet ammet, hun er knap 5 måneder, hun har haft afføring ca. hver 9-13. Dag, hvilket skulle være fint så længe hun kun går bryst. Er velsignet med et barn med et fantastisk sovehjerte, vågner ca. 7-7.30 om morgenen, er vågen ca 2 timer og sover så 4 timet, vågen 2 timer og sovet igen 3-4 timer, og så en kort 40 min aften lur, i seng til natten ved 22-23 tiden og sover så til 7-7.30.

hun sover altså rigtig godt, men det har medvirket til at jeg simpelthen ikke har mælk nok om aftenen, hun er ulykkelig og ammer næsten hele natten. Så nu får hun en natflaske, har fået det 3 gange, men burde hun så ikke have afføring noget oftere?
Er bange for hun får hårdmave, som jeg døjede meget med, med den første.

nogen andre der har suppleret sent, og hvordan har jeres små maver reageret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

L&V

Tullen85 skriver:

Amanda er indtil nu kun blevet ammet, hun er knap 5 måneder, hun har haft afføring ca. hver 9-13. Dag, hvilket skulle være fint så længe hun kun går bryst. Er velsignet med et barn med et fantastisk sovehjerte, vågner ca. 7-7.30 om morgenen, er vågen ca 2 timer og sover så 4 timet, vågen 2 timer og sovet igen 3-4 timer, og så en kort 40 min aften lur, i seng til natten ved 22-23 tiden og sover så til 7-7.30.

hun sover altså rigtig godt, men det har medvirket til at jeg simpelthen ikke har mælk nok om aftenen, hun er ulykkelig og ammer næsten hele natten. Så nu får hun en natflaske, har fået det 3 gange, men burde hun så ikke have afføring noget oftere?
Er bange for hun får hårdmave, som jeg døjede meget med, med den første.

nogen andre der har suppleret sent, og hvordan har jeres små maver reageret?

Så længe mme udgør så lidt af hendes mad indtag så er det helt fint som du beskriver. Hvis hun ikke virker generet eller til at ha ondt så bliv i bare ved sådan

Anmeld

6. juni 2014

SHERO

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Så længe mme udgør så lidt af hendes mad indtag så er det helt fint som du beskriver. Hvis hun ikke virker generet eller til at ha ondt så bliv i bare ved sådan

Tak for svar, så vil jeg se tiden lidt ad.. Men satser på det går smerte frit...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.