Lille blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
10 svar
2 synes godt om
6. juni 2014

Babydrøm

Ville bare lige høre om nogle af jer har prøvet det her? 

Jeg er på dag 22 idag, min menses stoppede for 14 dage siden. Min cyklus er meget ustabil, de sidste par gange er min menses startet på dag 38-40. Men den svinger fra 30-52 dage, så har ingen ide om hvornår jeg har æl. 

I morges var der en smule lyst blod på papiret, og det var der igen her til aften. Tænker det måske er en pletblødning, det har jeg bare ik haft siden jeg stoppede med p-piller sidste år i april. 

Kan der være andre årsager til blødning? Måske kan min menses finde på at starte, men tvivler lidt..

Men har I nogle bud? 

Tak for at du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2014

Babydrøm

Babydrøm skriver:

Jeg er på dag 22 idag, min menses stoppede for 14 dage siden. Min cyklus er meget ustabil, de sidste par gange er min menses startet på dag 38-40. Men den svinger fra 30-52 dage, så har ingen ide om hvornår jeg har æl. 

I morges var der en smule lyst blod på papiret, og det var der igen her til aften. Tænker det måske er en pletblødning, det har jeg bare ik haft siden jeg stoppede med p-piller sidste år i april. 

Kan der være andre årsager til blødning? Måske kan min menses finde på at starte, men tvivler lidt..

Men har I nogle bud? 

Tak for at du læste med 

Op 

Anmeld

7. juni 2014

Camillos

Babydrøm skriver:

Men har I nogle bud? 

Tak for at du læste med 

Det kan være alt fra ægløsning til en lille rift i underlivet eller ludt darte slimhinder :-)

Anmeld

7. juni 2014

Camillos

Camillos skriver:

Det kan være alt fra ægløsning til en lille rift i underlivet eller ludt darte slimhinder :-)

Undskyld lidt sarte.

Anmeld

7. juni 2014

Babydrøm

Camillos skriver:

Okay tak for svar

kan man bløde lidt ved æl? 

Anmeld

7. juni 2014

Christine

Babydrøm skriver:

Men har I nogle bud? 

Tak for at du læste med 

Jeg tror også man kan bløde en smule når et befrugtet æg sætter sig fast.. Så det KAN vel være begyndende graviditet?

Anmeld

8. juni 2014

Babydrøm

Christine skriver:

Jeg tror også man kan bløde en smule når et befrugtet æg sætter sig fast.. Så det KAN vel være begyndende graviditet?

Det har jeg også hørt.  alt hvad jeg kan, for at det er det  

Det der undrer mig er at min cyklus har været meget længere, så det ville undre mig meget, hvis jeg har haft æl, men fantastisk hvis det er det, altså en graviditet!!!   

Anmeld

8. juni 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Du kan godt bløde lidt ved ÆL 

Anmeld

8. juni 2014

Christine

Babydrøm skriver:

Det har jeg også hørt.  alt hvad jeg kan, for at det er det  

Det der undrer mig er at min cyklus har været meget længere, så det ville undre mig meget, hvis jeg har haft æl, men fantastisk hvis det er det, altså en graviditet!!!   

Jeg tror æl har skiftet tidspunkt i cyklus et par gange for mit vedkommende, så jeg ville ikke udelukke graviditet endnu 

Det bliver spændende at se hvad der sker!

Anmeld

8. juni 2014

Babydrøm

Christine skriver:

Jeg tror æl har skiftet tidspunkt i cyklus et par gange for mit vedkommende, så jeg ville ikke udelukke graviditet endnu 

Det bliver spændende at se hvad der sker!

Okay, det er godt nok noget underligt noget med de cyklusser og æl.. Ik til at blive klog på  

Men håber alt hvad jeg kan  Ja meget spændende!  

Tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.