ikke tydlig teststreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2014

Anonym trådstarter

Testene i lørdags svagt positivt og Gravid på clear blues

Ville så idag li se om den ikke nok var blevet tydligere, men overhovedet ikke?? 

Er bange for noget er galt?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Tillykke med graviditeten!

Det kan jo være at din urin ikke har været i samme koncentration? 

Hvor langt er du henne? 

Du kan jo ringe til din læge og få taget nogle bp'er for at se at hcg stiger planmæssigt.

Du kan også afvente og se om det har været en bio(hedder det vist nok).

Men lad os  Fingre og håbe at der intet er galt med den lille spire !

Anmeld

6. juni 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Tillykke med graviditeten!

Det kan jo være at din urin ikke har været i samme koncentration? 

Hvor langt er du henne? 

Du kan jo ringe til din læge og få taget nogle bp'er for at se at hcg stiger planmæssigt.

Du kan også afvente og se om det har været en bio(hedder det vist nok).

Men lad os  Fingre og håbe at der intet er galt med den lille spire !

Testene første gang 4+O og der svag positiv

Igen 5+O men ligesom om den er ligeså svag eller svagere? 

Anmeld

6. juni 2014

Chellie

Prøv at ringe til lægen, og få taget nogle blodprøver over nogle dage. Så kan lægen se, om HCG er stigende eller faldende.

Anmeld

6. juni 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Prøv at ringe til lægen, og få taget nogle blodprøver over nogle dage. Så kan lægen se, om HCG er stigende eller faldende.

Snakkede med lægen, og det vil de ikke, når jeg har testet positiv 

Så de betragter det som værende en graviditet 

Syntes bare det er yderst underligt, da jeg i de andre graviditeter har KU teste fint positiv 

Anmeld

6. juni 2014

modesty

Testene i lørdags svagt positivt og Gravid på clear blues

Ville så idag li se om den ikke nok var blevet tydligere, men overhovedet ikke?? 

Er bange for noget er galt?? 

Jeg ville tage den helt med ro. Måske du har testet på et andet tidspunkt af dagen, og alle tests måler jo ikke fuldstændig ens, det kan sagtens svinge.

Jeg synes ikke at det er en sag for lægen - vent et par uger og se hvad der sker, og hvis du stadig er nervøs, kan du jo selv betale for en tryghedsscanning.

Anmeld

6. juni 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ville tage den helt med ro. Måske du har testet på et andet tidspunkt af dagen, og alle tests måler jo ikke fuldstændig ens, det kan sagtens svinge.

Jeg synes ikke at det er en sag for lægen - vent et par uger og se hvad der sker, og hvis du stadig er nervøs, kan du jo selv betale for en tryghedsscanning.

Ender det nok også med, det her bliver jeg da vanvittigt af 

Anmeld

7. juni 2014

modesty

Anonym skriver:

Ender det nok også med, det her bliver jeg da vanvittigt af 

Jeg mener jo at tests er Fandens opfindelse. Hvis ikke du havde testet, ville du have det fint nu, og være glad for din graviditet. I stedet skal du gå rundt og bekymre dig og sikkert til ingen verdens nytte. Du har testet positiv = du er gravid. Tillykke.  Hvis jeg var dig, ville jeg kyle alle tests ud af vinduet og ikke købe nye før du skal have det næste barn.

Anmeld

7. juni 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg mener jo at tests er Fandens opfindelse. Hvis ikke du havde testet, ville du have det fint nu, og være glad for din graviditet. I stedet skal du gå rundt og bekymre dig og sikkert til ingen verdens nytte. Du har testet positiv = du er gravid. Tillykke.  Hvis jeg var dig, ville jeg kyle alle tests ud af vinduet og ikke købe nye før du skal have det næste barn.

Tænkte præcis det damme, for havde jeg nu bare kun testet med Clearblue,  havde jeg fået en pæn GRAVID... Og ikke spekuleret på andet.....

Ja. Venter et par uger mht kontakt til lægen, så blir det nok mere virkeligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.