Hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2014

2721

Godmorgen i stuerne

Jeg ville høre om der er nogen der kunne hjælpe mig med hvordan jeg skal gribe dette problem an.

Min søn har i over 2 måneder haft denne irriterende tørre hoste. Det lyder som en der ikke kan hoste igennem. Var forbi lægen for 1 måned siden med noget andet og spurgte samtidig til den. Hun sagde det lød som en tør plet i halsen og det skulle nok forsvinde og afviste med det samme at det var hans astma der spillede ind.
Men det bliver værre og værre.
Det irritere ham voldsomt og det er forfærdeligt at høre på.

Havde tænke mig at ringe til lægen igen idag, men frygter bare at blive spist af med samme kommentar igen.

Nogen der har oplevet noget lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

Fuglemor

2721 skriver:

Godmorgen i stuerne

Jeg ville høre om der er nogen der kunne hjælpe mig med hvordan jeg skal gribe dette problem an.

Min søn har i over 2 måneder haft denne irriterende tørre hoste. Det lyder som en der ikke kan hoste igennem. Var forbi lægen for 1 måned siden med noget andet og spurgte samtidig til den. Hun sagde det lød som en tør plet i halsen og det skulle nok forsvinde og afviste med det samme at det var hans astma der spillede ind.
Men det bliver værre og værre.
Det irritere ham voldsomt og det er forfærdeligt at høre på.

Havde tænke mig at ringe til lægen igen idag, men frygter bare at blive spist af med samme kommentar igen.

Nogen der har oplevet noget lign?

Du skal stå fast på at du tror det er det så det kan blive tjekket. For er ikke i orden han hoster så længe

Anmeld

6. juni 2014

2721

Fuglemor skriver:

Du skal stå fast på at du tror det er det så det kan blive tjekket. For er ikke i orden han hoster så længe

Jeg ved ikke hvad jeg tror det er. Jeg ved bare at det ikke er normalt at hoste sådan konstant

Anmeld

6. juni 2014

Fuglemor

2721 skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg tror det er. Jeg ved bare at det ikke er normalt at hoste sådan konstant

Da vores gjorde det var det astmatisk bronkitis. Vi blev ved at stå fast bed at det skulle undersøges for det kunne ikke være rigtigt. Til sidst valgte de at prøve med maske og det hjalp 

Anmeld

6. juni 2014

2721

Fuglemor skriver:

Da vores gjorde det var det astmatisk bronkitis. Vi blev ved at stå fast bed at det skulle undersøges for det kunne ikke være rigtigt. Til sidst valgte de at prøve med maske og det hjalp 

Han har astma og får måde airomir og flexotide hver dag
Lægen siger det ikke er det det der er skyld i hosten. Den lyder vitterligt også mere som en der har kriller eller på anden måde er irriteret i halsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.