Ja nu undrer jeg mig lige lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
6 svar
7 synes godt om
6. juni 2014

EAF

Jeg var til jobsamtale for længe siden og var med helt til sidst, men vedkommende som fik jobbet havde bare lige det ekstra, men fik at vide at de ville gemme min ansøgning til hvis de stod og manglede en pædagog - da jeg ville passe godt ind derude. Idag ser jeg så at de har en opslået stilling derude - denne gang i SFOen, det andet var i børnehaveafdelingen, som jeg også har erfaring med men har intet hørt fra dem - skal jeg virkelig til at miste tiltroen til and et de siger ikke passer eller hcordan skal jeg tolke sådan en situation.. Siger de det bare for at får et til at lyde mindre dårligt når man får afslag?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

M (:

Jeg var til jobsamtale for længe siden og var med helt til sidst, men vedkommende som fik jobbet havde bare lige det ekstra, men fik at vide at de ville gemme min ansøgning til hvis de stod og manglede en pædagog - da jeg ville passe godt ind derude. Idag ser jeg så at de har en opslået stilling derude - denne gang i SFOen, det andet var i børnehaveafdelingen, som jeg også har erfaring med men har intet hørt fra dem - skal jeg virkelig til at miste tiltroen til and et de siger ikke passer eller hcordan skal jeg tolke sådan en situation.. Siger de det bare for at får et til at lyde mindre dårligt når man får afslag?  

Måske de ikke har spurgt dig, fordi det er en helt anden stilling end den du har søgt oprindeligt, og derfor ved de måske ikke, om du også er interesseret i den anden?

Eller også SKAL stillingen slås eksternt op, og de har bare ikke nået at kontakte dig endnu? 

Ellers er du jo selv velkommen til at kontakte dem, og sige, at du med henvisning til din tidligere ansøgning nu også søger dette job?

Anmeld

6. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Alle stillinger indenfor det offentlige skal slås op 

Jeg ville kontakte dem 

pøj pøj

Anmeld

6. juni 2014

Rockertand

SummaSummarum skriver:

Indenfor min branche (en anden end din) må man kun gemme ansøgninger tidsbegrænset.

Anmeld

6. juni 2014

Frk.S

Altså stillingen skal jo slås op. Jeg ville sende en ansøgning så de ved du også er interesseret i dette job.

Nogle måneder inden jeg fik det job jeg har nu, var jeg også til samtale der, hvor de valgte en anden - en med mere erfaring. Men de sagde at de synes jeg ville passe godt ind, så de håbede jeg ville søge, hvis de fik en stilling igen. Det gjorde de efter nogle måneder. Jeg søgte og fik jobbet. 

Så det er altså ikke altid bullshit når de siger den slags. 

Anmeld

6. juni 2014

BabyMus

SummaSummarum skriver:

Tror ikke du behøver at miste tiltroen til dem. Du skriver bare en ny ansøgning og eller ringet til dem, men i hvert fald gør opmærksom på at du stadig er interesseret i denne stilling og du for resten kom meget langt sidste gang de havde en stilling, så ved de det. Hvis det er en offentlig institution, så skal deres ledige stillinger slås op, sådan er det bare.

Anmeld

6. juni 2014

EAF

Mange tak for svar - jeg giver selvf. lederen et kald og sender en ansøgning - tak for hjælpen og tilbagemeldelserne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.