Jeg var til jobsamtale for længe siden og var med helt til sidst, men vedkommende som fik jobbet havde bare lige det ekstra, men fik at vide at de ville gemme min ansøgning til hvis de stod og manglede en pædagog - da jeg ville passe godt ind derude. Idag ser jeg så at de har en opslået stilling derude - denne gang i SFOen, det andet var i børnehaveafdelingen, som jeg også har erfaring med men har intet hørt fra dem - skal jeg virkelig til at miste tiltroen til and et de siger ikke passer eller hcordan skal jeg tolke sådan en situation.. Siger de det bare for at får et til at lyde mindre dårligt når man får afslag?
Måske de ikke har spurgt dig, fordi det er en helt anden stilling end den du har søgt oprindeligt, og derfor ved de måske ikke, om du også er interesseret i den anden?
Eller også SKAL stillingen slås eksternt op, og de har bare ikke nået at kontakte dig endnu?
Ellers er du jo selv velkommen til at kontakte dem, og sige, at du med henvisning til din tidligere ansøgning nu også søger dette job?
Anmeld