Fars dag :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
10 svar
8 synes godt om
5. juni 2014

MyLove E

Min mand går ikke så meget op i det. Men jeg vil gerne :-D

Desværre dur mit overskud kun til arbejde og søn Min søn blev passet af oldemor som havde købt et stykke chokolade og pakket den ind sammen med Elias

Mit overskud er helt nede i dag. Så vi vil spise ude og bowl fun holder fars dag. Det vil sige far spiser gratis, og Elias er 3 år så han spiser også gratis, så vi skal give 159 + drikkevarer

Så fik min mand alligevel fars dag ;-) Jeg ryger godt nok lidt ned på min kur. Men har passet på hele dagen så det går nok ;-)

Jeg vil ikke så meget med, bare dele 

Skal i noget 

P.s det var først nr 4 bowl fun som havde plads ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

Dr. House

MyLove E skriver:

Desværre dur mit overskud kun til arbejde og søn Min søn blev passet af oldemor som havde købt et stykke chokolade og pakket den ind sammen med Elias

Mit overskud er helt nede i dag. Så vi vil spise ude og bowl fun holder fars dag. Det vil sige far spiser gratis, og Elias er 3 år så han spiser også gratis, så vi skal give 159 + drikkevarer

Så fik min mand alligevel fars dag ;-) Jeg ryger godt nok lidt ned på min kur. Men har passet på hele dagen så det går nok ;-)

Skal i noget 

Her fik far en kaffekop som vores søn selv har valgt 

Anmeld

5. juni 2014

Victoria2013

Vi har bare været hjemme... men her fik farmand en tegning jeg og lillepigen tegnede sammen igår - hun bliver 1 år i næste uge og dette er hendes første forsøg med farver nogensinde, dvs. hendes første tegning. Den er han glad for

Og så fik han lov at bestemme aftensmad, så vi fik hjemmelavede byg-selv burgere

Ikke noget stort og fancy, men bare hyggeligt... 

Anmeld

5. juni 2014

Anonymo

MyLove E skriver:

Skal i noget 

Det lyder hyggeligt 

Vi laver ikke noget, det er ikke min far og vores datter kan ikke noget endnu 

Anmeld

5. juni 2014

Masig

Her har vi malet på sten, som farmand så får som pynt til kontoret i morgen, når han kommer hjem fra arbejde 

Det var et værre svineri, men drengen hyggede sig 

Anmeld

5. juni 2014

MyLove E

Masig skriver:

Her har vi malet på sten, som farmand så får som pynt til kontoret i morgen, når han kommer hjem fra arbejde 

Det var et værre svineri, men drengen hyggede sig 

God idé ;-)

Jeg har bare ikke haft noget overskud.. Så vi laver noget næste år?!

Anmeld

5. juni 2014

Nadia&Daniel

Farmand fik solbriller af Laura

Anmeld

5. juni 2014

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Farmand fik solbriller af Laura

Det fik min mand af mig i morgen gave til vores bryllup ;-) Det er snart fire år siden og han har dem endnu, og de bliver brugt HVER dag :-)

Anmeld

5. juni 2014

Nadia&Daniel

MyLove E skriver:

Det fik min mand af mig i morgen gave til vores bryllup ;-) Det er snart fire år siden og han har dem endnu, og de bliver brugt HVER dag :-)

Så har det være det rette valg

Anmeld

5. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her fik kærsten et par shorts og en t-shirt som thea havde valgt i H&M, mens jeg kiggede efter solbriller. Thea mente at han ik ku leve uden, og at det altså var hendes far, så det var hende der bestemte. Total tosset unge, men han blev vildt glad for især shortsene, så hun havde jo ret

Havde fået taget et par fine billeder ( du ka se et af dem på fb ) som jeg har fået fremkaldt, købt en ramme med plads til 12 billeder, og sat nogle af dem deri, også er der pladse til flere. Billederne blev han rigtig glad for! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.