Måske gravid...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. juni 2014

hope85

Hej...

Lidt hjælp søges. Jeg er helt ny på siden, samt helt ny i projekt ønske om at blive gravid. Så jeg tænkte at søge råd hos nogle af jer derude som forhåbentlig har lidt mere erfaring end mig :-)

Jeg er 28 år og for et stykke tid siden besluttede kæresten og jeg at det var tid til at prøve at blive gravid. Så jeg stoppede med p-pillerne d. 9.5.14 og havde efterfølgende min mens frem til d. 16.5.14.

I sidste uge fik jeg ekstra ømme bryster i 3-4 dage. Læste på nettet af det kunne man ofte få når man fik ÆL. Så det tænker jeg var derfor... et par dage efter fik jeg meget ondt i underlivet, lidt som når man har mens og så alligevel ikke helt på samme måde. Det havde jeg så i næsten 5dage hvor det kom og gik. Især når jeg kom i seng om aftenen murede det godt i underlivet. 

De sidste par dage her har det så været nogenlunde normalt, men stadig med en smule muren af og til dog ikke så slemt mere. 

Her for et par timer siden opdager jeg så at jeg er begyndt at bløde lidt. Det er kun 20 dage siden at jeg havde min sidste mens, men da jeg jo lige er stoppet på p-piller ved jeg ikke hvor lang men menstriationscyklus er. 

Så igen tjekke jeg lige nettet en gang :-) og læste, at man godt kan bløde lidt i uge 4 efter at ægget har sat sig fast. Og i følge alle de ting jeg har læst mig frem til på nettet (siger tak til Google) så har jeg regnet frem til at jeg godt kunne være i uge 4 nu...

Men ååhhh ha tør virkelig ikke tro på at jeg allerede skulle være så heldig at være blevet gravid. Er ved at go ud af mit gode skin om at få svar om den er go nok, men tør ikke tag en test da jeg tror det er alt for tidligt og at den nok uanset hvad vil vise negativ  

Så mit spørgsmål til jer, tror i der er god chancer for at jeg er gravid eller er det helt umuligt at sige ude fra det jeg har skrevet?

Og i forhold til min blødning, hvis det ikke er min mens men istedet en pletblødning fordi jeg er gravid, hvor længe kan jeg så forvente at bløde?

Håber ikke i finde min spørgsmål alt for dumme :-) har som sagt læst en del på nettet og nogle gang bliver man næsten mere forvirret end man var i forvejen.

Med venlig hilsen

En forvirret men med håb :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

jannilaursen

hvis du er i uge 4 ville du sagens kunne se om du er gravid på en test

du kan teste allerede 14 dage efter ægløsning
..
man får også tit ømme bryster i sammenhæng med mens

for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.