Trip trap? Bliver nødtil at spørge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Oki men hvad så med mærket der sidder der på?

Ved du hvad de gav for det?

det tror jeg bare de skruede af og på igen jeg skal spørge næste gang.... aner ikke hvad prisen var for det var vidst en venne tjeneste :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

det tror jeg bare de skruede af og på igen jeg skal spørge næste gang.... aner ikke hvad prisen var for det var vidst en venne tjeneste :0)

Oki, super vist du gider spørge om det, for ivl se dumt ud hvis de sprøjter henover det

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

ORK nej.... det er også dem der maler køkkener

Oki hehe, vidste jeg ikke jamen det kan du da godt

Anmeld

13. august 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Oki, super vist du gider spørge om det, for ivl se dumt ud hvis de sprøjter henover det

ja det ville være sjusk :0) hvis du kender en maler så kan du også spørge om pris der jeg er nemli ikke sikker på at min svoger ved det :0)

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja det ville være sjusk :0) hvis du kender en maler så kan du også spørge om pris der jeg er nemli ikke sikker på at min svoger ved det :0)

Må jeg lige prøve, koster garanteret en halv arm hehe

Anmeld

13. august 2009

Pige2009

Jeg har lige sendt en vugge til autolakerer og de skulle have 1200 kr. for at male og slibe den. Prisen er nok en del lavere for Trip Trap, da man nok kan slibe det meste med maskiner.

Anmeld

13. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
han siger at du bare kan kontakte en autolakerer, og hvis de så ikke vil/kan klare opgaven for dig, så kan de anbefale nogle andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.