Bøjle fra bh væk i vaskemaskine!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.514 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2014

Sujan

Ja altså plejer at vaske bher et net... Men det var altså smuttet en med i en vask...

Nu er den ene bøjle bare væk... Hvor fanden kan den være blevet af.. Er så bange for den er inde i vaskemaskinen på en måde...

Help...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2014

L&V

Sujan skriver:

Ja altså plejer at vaske bher et net... Men det var altså smuttet en med i en vask...

Nu er den ene bøjle bare væk... Hvor fanden kan den være blevet af.. Er så bange for den er inde i vaskemaskinen på en måde...

Help...

Den sidder højest sandsynligt bag trumlen og det ka ødelægge den siger min far som sælger vaskemaskiner.

Anmeld

4. juni 2014

Mumto3

Det har jeg også prøvet. Der gik et stykke tid, og så gik vaskemaskinen i stykker. Vi fik en reparatør ud som 'fiskede' bøjlen ud, og så virkede maskinen heldigvis igen :-)

Anmeld

4. juni 2014

Mimic

Sujan skriver:

Help...

vi har lige haft en montør ude for at fjerne en bøjle fra bagsiden af tromlen på vores, den har siddet der et halvt år (havde ikke opdaget at den var væk )

2500 kr. og en time senere kom en bøjle frem der var rusten og bøjet, dagen inden var maskinen begyndt at larme helt vildt og var montøren ikke kommet, så havde min maskine været død i dag

så se at få den skilt ad eller find en der kan

Anmeld

4. juni 2014

Sujan

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Den sidder højest sandsynligt bag trumlen og det ka ødelægge den siger min far som sælger vaskemaskiner.

Tak... Så må jeg lige finde ud af hvordan jeg får den ud derfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.