Jeg ved ikke om jeg er helt alene om den her mening, men jeg skriver det nu alligevel.
Jeg sad lige og læste artiklen om en kvinde der har fundet en sikkerhedsnål i en dåse tun i tomat, og ja det kunne have gjort stor skade, MEN det gjorde den ikke. Og ja, det BURDE ikke ske.
Og så synes jeg at det er fint nok at hun fortæller producenten om det og de siger at hvis hun sender det, kan hun få 100kr(Det vil sige at hun ikke skal betale for det, faktisk), så de kan tjekke hvordan den er endt i dåsen.
Men at hun så bliver sur, og nærmest forlanger 1000kr, synes jeg er at gå over stregen. Ja, der er sket en fejl, men der skete ikke noget, hun er ok, lidt chokeret(Og nægter at spise dåsemad igen, måske også lidt voldsom reaktion) men jeg mener ikke at de bør betale hende 1000kr for det. Jeg synes hun overdriver.
Jeg har da hørt om folk der har fundet noget i en dåse, kommet hjem med dårligt kød, og de brokker sig, og skriver til producenten og fortæller om det, men ikke om de forlanger penge af dem.
Jeg ville da også selv blive bange, hvis jeg fik noget metal eller andet i munden, når jeg spiste min mad, men jeg ville da bare være glad for at jeg var ok og at der ikke skete noget værre, og så gå videre med mit liv.
Jeg håber ikke at nogen bliver sure over mit indlæg, for det er ikke min mening, jeg ville bare lige ud med det. og måske høre andres meninger. eller oplevelser.