Hvor blev tiden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2009

SaNiNa

Ja i dag er Nicklas 2 måneder og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden den er blevet af... det var da i sidste uge han kom til verden, når nej det er så næsten 9 uger siden.

Hvorfor kan tiden ikke bare går lidt langsom, der er da igen grund til han skal blive stor lige med det sammen, enden jeg for set mig om skal han jo i dp.

men tiden jeg har haft med ham, end til nu har bare været den bedste, og nu hvor vi er ved at lærer hans signaler at kender er der osse meget mere overskud til at komme ud af døren.. men han kan stadig ikke rumme flere dag med alt for meget så bliver han så sur og gal.

Nå men ved faktisk ikke lige hvad jeg ville med dette andet end at dele min glæder over min søn, og hvor stor han bliver (alt for hurtig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ja, det går godt nok stærkt!
Men tillykke med din store dreng! han er heldigvis ligeså dejlig som den dag han kom ud... - hvis ikke mere
knus

Anmeld

13. august 2009

Nanna1985

Ja sådan sidder vi os tit og tænker, når jeg kigger på vores store pige.. Fatter ikke at hun bliver 3 år her til November og om 3 mdr skal hun starte i børnehave + hun skal være storesøster lige om lidt

Man skal nyde hver øjeblik, for de små pus vokser bare derud af

Anmeld

13. august 2009

Mathilde

Stort tillykke med Nicklas og jeg er helt enig! Tiden går alt for stærkt....
Man må nyde hvert sekundt.

Knus Mathilde og Celina 1måned idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.