første jordemor besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. juni 2014

nanz2309

ja så kom det til det første besøg ved jordemoren.. vi sidder og snakker lidt og hun spørg om vi skal starte med at mærke og hører hjertelyd, hvilket jeg selvf siger ja tak til

Meeen hun kan ikk finde hjertelyd og tilkalder en af hendes kollegaer som heller ikke kan finde den. Der blir ringet hurtigt til sygehuset til en scanning.. 

Og alt så fint ud og var som det skulle være.. hjertet bankede og der var godt gang i den bette.. men hold nu k.. en forskrækkelse.. har aldrig været så nervøs i mit liv..!! tårene trillede ned af kinderne indtil scanning var overstået og så kom glædes tårene i stedet.. Puuhaa. det var en hård omgang men med en lykkelig "slutning"

Havde bar lige brug for at komme ud med det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2014

Bissen

nanz2309 skriver:

ja så kom det til det første besøg ved jordemoren.. vi sidder og snakker lidt og hun spørg om vi skal starte med at mærke og hører hjertelyd, hvilket jeg selvf siger ja tak til

Meeen hun kan ikk finde hjertelyd og tilkalder en af hendes kollegaer som heller ikke kan finde den. Der blir ringet hurtigt til sygehuset til en scanning.. 

Og alt så fint ud og var som det skulle være.. hjertet bankede og der var godt gang i den bette.. men hold nu k.. en forskrækkelse.. har aldrig været så nervøs i mit liv..!! tårene trillede ned af kinderne indtil scanning var overstået og så kom glædes tårene i stedet.. Puuhaa. det var en hård omgang men med en lykkelig "slutning"

puha, sikke en forskrækkelse! 

Er glad for, at det hele er som det skal være alligevel 

Anmeld

4. juni 2014

Trekløver(:

nanz2309 skriver:

Hold da op en forskrækkelse Dejligt at det endte godt

En anden gang kan det være at jordemoderen, ikke skal tilbyde at lytte efter hjertelyd så tidligt, når det kan skabe sådan en stor unødig skræk.

Anmeld

4. juni 2014

Mor til Ella

nanz2309 skriver:

Hmm de plejer da ikke at lytte så tidligt netop fordi de sjældnes kan finde noget.

Det er da lidt tosset.

Men godt du blev beroliget

Anmeld

4. juni 2014

moaren

Puha ja...:kan godt forstå du var nervøs. Godt at alt var som det skulle :-)

Hvor langt er du henne, for syntes også det er lidt "dumt" af JM at tilbyde at lytte når det er første besøg. 

Anmeld

4. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Pyha dejligt at baby har det godt! Sikke en forskrækkelse.

Jeg gætter på at du er ca i uge 15 eller deromkring så? Da jeg var ved første jm besøg i uge 15 sagde hun at de tilbød man prøvede at finde hjertelyd men at vi skulle vide at det ikke var altid de kunne finde det så tidligt, da baby er så lille endnu. Så det var op til os. Underligt at din jm ikke har informeret jer om dette. Det kan nemlig være en helt forfærdelig oplevelse.

Godt at i kom til scanning og fik ser at alt var som det skulle være

Anmeld

5. juni 2014

nanz2309

Ja det var ikke specielt sjovt og meget skræmmende... jeg er 16+4, hun fortalte at det godt kunne tage noget tid før de fandt den, men kunne se hun blev lidt nervøs da hendes kollega heller ikke kunne finde den..

Men vi fik den bette af se igen og det var dejligt og en kæmpe lettelse at se det bette hjerte slå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.