Kan det virkelig passe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
10 svar
1 synes godt om
4. juni 2014

''

Som overskriften siger, kan det virkelig passe, at man får positive test på alle de test man tager, men først efter 20-40 min? 

Mine test ser sådan ud, hver gang, men tør virkelig ikke håbe på noget... Syns de er for 'vilde' til at være skygge streger, men hvorfor kommer de dog ikke bare frem ned det samme?! 

Har prøvet både dem fra apoteket, netto og rema, men det er samme historie! 

Har testet siden lørdag, og de bliver hverken mere eller mindre tydelige... 

Jeg var ved lægen igår og få taget blodprøve, som jeg først for svar på kl 14, men er bare så nervøs, så ville lige høre jeres meninger girls :-) 

Det sidste billed er fra den i morges, efter 5 min ... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2014

''

Der er også dette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2014

SandraXOXO

Ikke for at være negativ. Men. Der er jo en grund til at der står på pakken at hvis man aflæser dem for sent, viser de ikke det rigtige resultat. Det er ret normalt at der er skyggestreg på en test der har ligget i lang tid.

Anmeld

4. juni 2014

''

SandraXOXO skriver:

Ikke for at være negativ. Men. Der er jo en grund til at der står på pakken at hvis man aflæser dem for sent, viser de ikke det rigtige resultat. Det er ret normalt at der er skyggestreg på en test der har ligget i lang tid.

Det er dejligt du kommer med din mening :-) det var jo det jeg bad om ;-) men nu den fra i morges, den bliver bare hele tiden mere og mere tydelig... Og det er jo ikke fordi, de ligger i flere dage, for så er jeg godt klar over de ikke er gældende  

-det var lige så meget for at høre folks mening, og historier :-)

Anmeld

4. juni 2014

Hugoline.

Sidst jeg var gravid blev de først rigtig positive efter at have ligget lidt. Det endte med bio i uge 5

Anmeld

4. juni 2014

LinLin

'' skriver:

Som overskriften siger, kan det virkelig passe, at man får positive test på alle de test man tager, men først efter 20-40 min? 

Mine test ser sådan ud, hver gang, men tør virkelig ikke håbe på noget... Syns de er for 'vilde' til at være skygge streger, men hvorfor kommer de dog ikke bare frem ned det samme?! 

Har prøvet både dem fra apoteket, netto og rema, men det er samme historie! 

Har testet siden lørdag, og de bliver hverken mere eller mindre tydelige... 

Jeg var ved lægen igår og få taget blodprøve, som jeg først for svar på kl 14, men er bare så nervøs, så ville lige høre jeres meninger girls :-) 

Det sidste billed er fra den i morges, efter 5 min ... 

Jeg har kun prøvet der kom streg nr to efter tid de gange, jeg har været gravid

Men ved at mange har oplevet det modsatte....

Anmeld

4. juni 2014

Maja!

Ved begge mine graviditeter har jeg, når jeg testede tidligt,har jeg fået to streger efter 10-15 min og der har jeg været gravid..

men har så en veninder der har prøvet det samme uden hun var gravid.. 

Jeg håber for dig den er der  

Anmeld

4. juni 2014

Masig

Jeg har haft lignende tests, som også først blev positive over tid, men til gengæld så også MEGET positive... Men det endte med en bio 4 dage over tid... 

Anmeld

4. juni 2014

Chellie

Jeg kender kun eksempler på, at der er en streg af en sag, også efter tid. Jeg har aldrig hørt om nogle konkrete eksempler på, at der kom en streg efter tid, uden der var *noget*, selvom det teoretisk skulle kunne ske. Jeg har selv oplevet en bio, efter nogle dage med svage streger, der kom efter tid, men ikke rigtigt ville blive kraftigere. Lægen bekræftede ud fra en blodprøve, at den var god nok, selvom jeg tabte den igen.

Vent på blodprøven. Doktoren ved bedst 

Anmeld

5. juni 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det er desværre helt almindeligt,og skyldes en kemisk reaktion,og særligt valmed og apotekets er rigtig slemme til det,og det er lige præcis de test du har taget.

Smid altid testen ud efter max afløsnings tiden er gået,som for valmed er 5 minutter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.