Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Ella skriver: Men vil sige at under mine graviditeter har der været perioder hvor jeg havde meget lyst.Men et tegn på at være gravid vil jeg ikke sige.Men ja måske vejret.Med 2 uger til termin er hvalen strandet, har lyst men ser sku ikke så fræk ud liggende, hvis jeg selv skal sige det
Men vil sige at under mine graviditeter har der været perioder hvor jeg havde meget lyst.Men et tegn på at være gravid vil jeg ikke sige.Men ja måske vejret.Med 2 uger til termin er hvalen strandet, har lyst men ser sku ikke så fræk ud liggende, hvis jeg selv skal sige det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ha ha. Håber hvalen snart bliver reddet
Ha ha. Håber hvalen snart bliver reddet
Ja det kan det godt bla. fordi der løber mere blod til underlivet,og ændringerne i hormonerne,men normalt kommer det først lidt senere.
Det befrugtet æg begynder den 6 dage langt implantation et sted mellem 2+5 og 3+2.
Mor_til_3_unger skriver: Ja det kan det godt bla. fordi der løber mere blod til underlivet,og ændringerne i hormonerne,men normalt kommer det først lidt senere. Det befrugtet æg begynder den 6 dage langt implantation et sted mellem 2+5 og 3+2.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128