Hvilket hcg tal kan/bør jeg forvente i næste uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2014

Jupiter

Jeg fik svar på en blodprøve i dag, og mit hcg falder (som det skal?)....

På sygehuset - samme dag som udskrabningen - lå tallet på 225.000, ugen efter lå det på 8652, og igår (endnu en uge senere) lå det så på 1710.

Og umiddelbart er det jo meget fint, det ser ud til at falde hurtigt. Men er det ikke noget med at, det til sidst går langsommere for mange?

Hvis nogle af jer har erfaringer med/kan huske hvor meget jeres tal faldt, kan I så måske preje mig ind på hvilket tal jeg skal forvente om en uge? Er jo bare så hamrende nervøs for at det her bliver et evighedsprojekt som dræner mig for glæde og overskud...... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

esioul

Jupiter skriver:

På sygehuset - samme dag som udskrabningen - lå tallet på 225.000, ugen efter lå det på 8652, og igår (endnu en uge senere) lå det så på 1710.

Og umiddelbart er det jo meget fint, det ser ud til at falde hurtigt. Men er det ikke noget med at, det til sidst går langsommere for mange?

Hvis nogle af jer har erfaringer med/kan huske hvor meget jeres tal faldt, kan I så måske preje mig ind på hvilket tal jeg skal forvente om en uge? Er jo bare så hamrende nervøs for at det her bliver et evighedsprojekt som dræner mig for glæde og overskud...... 

Det er umuligt at svare på, da det er individuelt.

Mit faldt fra 2200 til 10 på ca 1½ uge.

Anmeld

3. juni 2014

Jupiter

esioul skriver:

Det er umuligt at svare på, da det er individuelt.

Mit faldt fra 2200 til 10 på ca 1½ uge.

Ja det har du jo nok ret i... 

Det er ikke til at forudse hvad tallet vil være.

Jeg håbede nok inderst inde på at, nogen ville skrive at det faldt hurtigt, og at om et par uger, så ville vi være "klar igen" (forudsat at det ikke er den her forbandede mola som vi jo ellers forventer)... Men man kan jo ikke altid få hvad man håber på...

Anmeld

3. juni 2014

Emilie91

Jupiter skriver:

mit tal tog 3 uger om at gå fra 20 til 3 jeg var såå tæt på at få en kemobehandling. Sååå ... som sagt , meget individuelt jeg håber dit er faldet som det skal. 

Anmeld

4. juni 2014

Jupiter

emiliedamm skriver:

mit tal tog 3 uger om at gå fra 20 til 3 jeg var såå tæt på at få en kemobehandling. Sååå ... som sagt , meget individuelt jeg håber dit er faldet som det skal. 

Åh det er også lang tid at vente på "så lidt" - hvis man kan formulere det sådan.

Vil det sige at man ikke kan være sikker på at undgå kemo, selvom man ikke bliver gravid før tallet er 0?

Jeg havde forstået det sådan, at det kun var hvis tallet steg eller "genopstod" efter at have ramt 0 

Anmeld

8. juni 2014

Emilie91

Jupiter skriver:

Åh det er også lang tid at vente på "så lidt" - hvis man kan formulere det sådan.

Vil det sige at man ikke kan være sikker på at undgå kemo, selvom man ikke bliver gravid før tallet er 0?

Jeg havde forstået det sådan, at det kun var hvis tallet steg eller "genopstod" efter at have ramt 0 

ja men det var også fordi da det kom ned på 10 den ene uge var den steget til 18 den anden uge. Så mit tal var meget usikkert. Derfor var jeg tæt på kemo men det er MEGET usansynligt det sker siger det. Det er fordi der sidder rester af fosteret som udvikler sig stadig og derved stiger HCG. Men det tror jeg ikke du skal være bange for. Det er meget sjældent sådan noget sker  

Anmeld

8. juni 2014

Emilie91

Jupiter skriver:

derudover tog jeg til en homeøpat og fik noget som kunne sænke ens hcg niveau og derved gik det hurtigere og undgik kemo så det var dejligt... 

Anmeld

8. juni 2014

Jupiter

emiliedamm skriver:

derudover tog jeg til en homeøpat og fik noget som kunne sænke ens hcg niveau og derved gik det hurtigere og undgik kemo så det var dejligt... 

Ja det lyder da lidt specielt.

Tak for svar - jeg tror (håber!) ikke at jeg skal være mere speciel end en ud af 1300 kvinder som oplever en mola 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.