Ideer til kreativ underholdning/gaver til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
2 svar
1 synes godt om
3. juni 2014

Anonym trådstarter

Min bror skal giftes og jeg kunne godt tænke mig at høre om i ligger inde med sjov ideer, tiltag, underholning eller gaver man kan lave for dem på den her store dag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Chellie

Da min far blev gift for en del år siden, lavede min bror og jeg et lotteri for alle gæsterne.. Alle gæster fik et lod (vi brugte garderobe-numre), mændene fik et blåt, og damerne fik et rødt. På skift trak hhv. Brud og gom så et nummer for hver måned i deres første år sammen, og vinderen fik tildelt en opgave, som skulle løses i den pågældende måned - damerne skulle tage Gommen ud, og mændene skulle tage bruden ud, på "dates"/ture, med fx gokart, paintball, wellness, biograf, picnic med madkurv osv. Opgaven blev tildelt i form af et diplom, som blev læst højt af vinderen foran brudeparret 

Det var et stort hit, både brudepar og gæster morede sig, og vi har også fået fortalt, at de faktisk kom ud på deres oplevelser hver for sig, som planlagt 

Anmeld

3. juni 2014

Ciss

En veninde af mig strikkede kærestevanter til et brudepar. En venstre-vante, en højrevante, og så en stor fælles midtervante med to ribkanter, hvor de kan gå og holde i hånden.... Det, synes jeg, er lidt sødt.

En ven af mig samlede alle sin brors og kommende svigerindes nærmeste venner til porcelænsmaling før brylluppet. Det resulterende middagsservice fik de så i bryllupsgave.

Hvis de har have, synes jeg, et træ er en flot gave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.