Penge mellem venner.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. august 2009

Honningblomst

Jeg har lånt en veninde nogle penge og ville få dem igen når hun fik indskud tilbage, på et tidspunkt...
Jeg aner ikke hvor lang tid der går med sådan et indskud og kan ikke finde ud af om jeg er flabet hvis jeg spørger hvornår hun får pengene og hvornår jeg så får mine...det er ikke en formue hun har lånt, men alligevel så lånte jeg dem ud fordi jeg vidste de kunne betales tilbage snart...men hvornår mon det er?
Men altså, skal jeg skrive og høre hvornår, eller bare sende mitg kontonummer og en lille kommentar om at så har hun det nu hun snart får pengene tilbage..eller skal jeg bare vente og se hvornår hun kontakter mig??
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Sweet1978

Der kan snildt gå et par måneder det gjorder der da jeg flyttede, så alt efter hvor længe du har ventet ville jeg da stole på hende til andet er modbevist, give hende en fair chance. Men eller er din diskrette plan ok, så har hun nummeret ingen pres.....

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

Syntes godt du kan sende en sms med kontonr, Bare skriv at du glemte at give hende det dengang hun lånte pengene så du vil da lige give hende det så hun har det til hun får pengene

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

Ang indskud, så kan der gå alt fra en uge til ja et par mdr, er alt efter hvor travlt de har og hvor meget der skal gøres op med det gamle sted hun boede osv.
Da jeg flyttede gik der 14 dage.

Anmeld

13. august 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Der kan snildt gå et par måneder det gjorder der da jeg flyttede, så alt efter hvor længe du har ventet ville jeg da stole på hende til andet er modbevist, give hende en fair chance. Men eller er din diskrette plan ok, så har hun nummeret ingen pres.....

Jamen jeg stoler skam på hende...helt sikkert....jeg ville bare høre om hun vidste hvornår de kom...men kan ikke finde ud af om det er for uhøfligt og som om jeg presser hende...
Men går der et par måneder, så er der ingen grund til at sende kontonumer endnu..
Tak for svar..
Knus.

Anmeld

13. august 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ang indskud, så kan der gå alt fra en uge til ja et par mdr, er alt efter hvor travlt de har og hvor meget der skal gøres op med det gamle sted hun boede osv.
Da jeg flyttede gik der 14 dage.

Det er et kollegie hun er flyttet fra...tænker at det nok går stærkt der, fordi der tit flytter folk ud og ind...så måske jeg lige skal sende kontonummer, hun nævnte også for noget siden at hun ikek havde det...
Knus og tak for svar..

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

Eva skriver:

Jamen jeg stoler skam på hende...helt sikkert....jeg ville bare høre om hun vidste hvornår de kom...men kan ikke finde ud af om det er for uhøfligt og som om jeg presser hende...
Men går der et par måneder, så er der ingen grund til at sende kontonumer endnu..
Tak for svar..
Knus.

Syntes ik det er uhøflig at spørge, kommer selvfølgelig an på om det var igår hun lånte dem

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

Eva skriver:

Det er et kollegie hun er flyttet fra...tænker at det nok går stærkt der, fordi der tit flytter folk ud og ind...så måske jeg lige skal sende kontonummer, hun nævnte også for noget siden at hun ikek havde det...
Knus og tak for svar..

Ah jamen så tager det ikke så lang tid. Har selv boet på kollegie, vi fik dem faktisk samme uge som vi flyttede fordi det går så stærk sådan nogle steder. Og fordi indskuddet ikke er så stor sådan nogle steder

Anmeld

13. august 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Eva skriver:

Tak for svar..
Knus.

Anmeld

13. august 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Syntes ik det er uhøflig at spørge, kommer selvfølgelig an på om det var igår hun lånte dem

hæhæ...det var det ikke, men det var nu også mest fordi det var rart lige at høre hvornår hun regnede med det ville være-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.