At lave sammen- før babys ankomst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
8 svar
7 synes godt om
3. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej tøser :-)
Kæresten og jeg venter en lille til november, og glæder os helt vildt!
Med inspiration fra en anden tråd, vil jeg høre om nogle af jer, kunne komme med nogle gode ideer og råd, til hvad manden og jeg skal gøre sammen- før den lille melder sin ankomst.. Vi har en skøn hund og pengene er små, men håber på nogle ideer til de små ting, man godt kan savne når man har barn/børn, og som man godt kan glemme at nyde- når al bare er babylyseblåt :-P
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Sujan

Anonym skriver:

Med inspiration fra en anden tråd, vil jeg høre om nogle af jer, kunne komme med nogle gode ideer og råd, til hvad manden og jeg skal gøre sammen- før den lille melder sin ankomst.. Vi har en skøn hund og pengene er små, men håber på nogle ideer til de små ting, man godt kan savne når man har barn/børn, og som man godt kan glemme at nyde- når al bare er babylyseblåt :-P
Knus

Gå tur om aftenen:-) når jeg ikke har min datter på 2 år nyder jeg at gå en aftentur... Er ikke noget jeg har tænkt på før. Men nu kommer man sjældent uden for en dør efter kl. 19.
Og spise når i har lyst:-)

Anmeld

3. juni 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Knus

Sluk tv'et og mobiler, og spil kort eller andre spil. Lav nogle lækre smoothies og nyd dem sammen i varmen. 
Tag ud og gå ture med hunden, og vis din mave frem. 

Personligt er jeg blevet vild med at gå rundt udenfor, for jeg elsker at vise min mave frem Hahaha!

Anmeld

3. juni 2014

Isabella_mor

livet ændrer sig nu ikke så meget når man får børn så man ikke kan lave de ting man nu godt kan lide. det er vel vad man gør det til.

at sove meget inden barnets fødsel ændrer jo ikke på den søvnmangel man vil få når barnet er født.

men ting som at tage en romantisk tur med middag, teater, biograf, eller hvad man nu er til, det er en god ting.

gåture kommer man jo til at få masser af mulighed for når baby er ude.. og aftenture når baby ikke kan sove er nu meget hyggelige.

men det der med bare at kunne ligge på sofaen en hel dag og lave absolut ingenting andet end at spise og gå på toilettet.. det hører sjældenheder til når baby er kommet. så det er vigtigt at gøre det bare jer to pyjamasdag.

men alt det som i tror i ikke kommer til at kunne have baby med til, det kan i jo gøre.. 

men altså, livet går jo ikke i stå når man får børn. jeg synes det er vigtigt at man husker at selvom man får børn,, så kan man stadig gøre de ting som man altid har gjort. f.eks. hvis man rejser meget, så kan man sagtens gøre det. det kræver bare lidt mere planlægning. hvis man er ude og spise meget, så kan det jo også lade sig gøre. osv osv osv..

Anmeld

3. juni 2014

Ciss

- At gå aftentur på stranden.

- At gå sammen i biografen.

Men det meste, man kan savne, er ting, som bare falder helt naturligt, før man får børn. Som at kunne sidde og snakke sammen uden at blive afbrudt eller gå alene på toilettet.

Anmeld

3. juni 2014

Bertris

sidde ude til sent om aftenen

være ude ved nogle venner til sent 

generelt ting hvor man er ude om aftenen bliver sværre når baby kommer da de jo skal puttes (det bliver i hvert fald et problem når de får fast søvnrytme) 

Ellers bare nyde at i kun er jer to lige nu, for det kan være svært at vide hvor meget ren kæreste tid i får efter fødslen de næste par år  

Anmeld

3. juni 2014

mrhl

Nyd alene-kæreste-tid. Smæk benene op, se en film uden at blive afbrudt.... Hyggedag på sofaen... SOVE LÆNGE!!!!

Anmeld

3. juni 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Knus

Jeg vil sige, gå i biografen sammen

Nyd at kunne spise og hygge sammen med venner og tage hjem når man vil (ikke når det er et must i babys skema )

CYKLE rundt til ting sammen (i hvert fald ikke en mulighed længere det første stykke tid efter babys ankomst) (min søn er 9mdr, og vi har stadig ikke taget os sammen til at købe en cykelstol, men jeg savner så meget bare at kunne tage cyklen og være hurtigt fremme )

Anmeld

3. juni 2014

Jegermig

Anonym skriver:

Knus

Wellness eller lign. Altså det har vi hos, og det gør noget ved en personligt, men også at ens partner ser den der glød komme frem ved velbehag  

...hm side udenfor på café og mæske sig i brød, ost og druer og diskuterer, hvorfor den ulækre herre ved det næste bord, klør sig i skridtet og piller næse samtidig, og ikke håber at ens eget barn kommer til det  

ej håber du forstår?? nyde hinandens samvær og velvære. Dele bekymringer som glæder. osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.