Er meget mor syg endnu !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2014

Anonym trådstarter

Er det normalt at en dreng på 4år stadig er meget mor syg ?

Jeg ved godt der sker en masse i vores liv lige nu, men det er ikke fordi han er utryg eller noget, men han er bare meget glad for sin mor ..

I dag over i børnehaven der begyndte han at græde fordi han vil med sin mor på arbejde, men kan jo ikke bare tage ham med på arbejde & han har også godt af & være sammen med andre børn (:

Men det gør ondt i mit hjerte når han bliver så ked af det :/

Håber lidt der er andre der også prøver at deres børn på 4år stadig er meget mor syg !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

CarinaSB

Anonym skriver:

Er det normalt at en dreng på 4år stadig er meget mor syg ?

Jeg ved godt der sker en masse i vores liv lige nu, men det er ikke fordi han er utryg eller noget, men han er bare meget glad for sin mor ..

I dag over i børnehaven der begyndte han at græde fordi han vil med sin mor på arbejde, men kan jo ikke bare tage ham med på arbejde & han har også godt af & være sammen med andre børn (:

Men det gør ondt i mit hjerte når han bliver så ked af det :/

Håber lidt der er andre der også prøver at deres børn på 4år stadig er meget mor syg !

Jeps .. min dreng bliver 5 i august og han vil også gerne med i skole .. :( Det er sq hårdt når han bliver ked af det og ikke vil i børnehave :(

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Jeps .. min dreng bliver 5 i august og han vil også gerne med i skole .. Det er sq hårdt når han bliver ked af det og ikke vil i børnehave

Dejligt & hører det ikke kun er min dreng (: <3

Det er da dejligt at ens børn elsker en & gerne vil med en, men de kan jo ikke komme med over alt desværre (:

Anmeld

3. juni 2014

Løvemor10

Min dreng bliver fire om to måneder og han hader at vinke farvel til mig om morgenen.

Det er dog som sådan ikke børnehaven han ikke kan lide, men mere det at sige farvel. F.eks. "Jeg bliver ked af det, når du går mor". Jeg plejer altid at sige, at det er også træls, men at jeg jo kommer igen, så hurtigt jeg kan. I morges sagde han så:

"Men du kommer alt for sent mor"

Men jeg kan jo ikke hente før 16

Glæder mig godt nok til barsel om en måned, så skal han kun af sted i max 5 timer (hvis jeg da får sendt ham af sted )

Anmeld

4. juni 2014

Anonym trådstarter

Løvemor10 skriver:

Min dreng bliver fire om to måneder og han hader at vinke farvel til mig om morgenen.

Det er dog som sådan ikke børnehaven han ikke kan lide, men mere det at sige farvel. F.eks. "Jeg bliver ked af det, når du går mor". Jeg plejer altid at sige, at det er også træls, men at jeg jo kommer igen, så hurtigt jeg kan. I morges sagde han så:

"Men du kommer alt for sent mor"

Men jeg kan jo ikke hente før 16

Glæder mig godt nok til barsel om en måned, så skal han kun af sted i max 5 timer (hvis jeg da får sendt ham af sted )

Min dreng er skab heller ikke ked af børnehaven, men tror også det er mere det med at sige farvel..

Der var lidt af det igen i morges, men bare uden tåre så det var dejligt & jeg synes de er gode til over i hans børnehave & hjælpe med at vinke farvel hvis han bliver ked af det eller tæt på ked af det..

Puha det må gøre ondt når han sagde det til dig i dag :/

Anmeld

4. juni 2014

Løvemor10

Anonym skriver:

Min dreng er skab heller ikke ked af børnehaven, men tror også det er mere det med at sige farvel..

Der var lidt af det igen i morges, men bare uden tåre så det var dejligt & jeg synes de er gode til over i hans børnehave & hjælpe med at vinke farvel hvis han bliver ked af det eller tæt på ked af det..

Puha det må gøre ondt når han sagde det til dig i dag :/

Ja meget

Men heldigvis havde vi så en rigtig god morgen i dag og ingen tårer

Anmeld

5. juni 2014

Anonym trådstarter

Løvemor10 skriver:

Ja meget

Men heldigvis havde vi så en rigtig god morgen i dag og ingen tårer

Dejligt med morgen igår (:

& i dag er det jo lukke dag i børnehaverne så kan i rigtig hygge sammen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.