Kontrol efter opsætning af spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.105 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2014

Anonym trådstarter

Efter første menstruation , efter spiral opsætning , skal man jo komme til kontrol ?

Nogen der ikke gjorde det, og skete der noget?!

Har viiiirkelig Ikk lyst til det kontrol, det sidder stadig i mig hvordan min krop regeret da jeg fik sat den op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Marts<3

Jeg har en hormonspiral. Har haft den i 2 år.

Var først til tjek ca. 1 år efter. Men det var mere pga den udeblevet menstruation som stressede mig.

Man skal vænne sig til følelsen af den i langtid syntes jeg. Har besluttet og tag min ud i denne mdr. Har ikke haft menstruation i 2 år. Det har jeg svært ved. Tror jeg er gravid hver mdr. Har haft menstrutions smerter i 2 dage, og der kom kun en skygge af brunligt udflåd ud(ja lidt klamt, sorry)...

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Jeg har en hormonspiral. Har haft den i 2 år.

Var først til tjek ca. 1 år efter. Men det var mere pga den udeblevet menstruation som stressede mig.

Man skal vænne sig til følelsen af den i langtid syntes jeg. Har besluttet og tag min ud i denne mdr. Har ikke haft menstruation i 2 år. Det har jeg svært ved. Tror jeg er gravid hver mdr. Har haft menstrutions smerter i 2 dage, og der kom kun en skygge af brunligt udflåd ud(ja lidt klamt, sorry)...

Jeg fik min kobber spiral den 10januar og der sagde hun at jeg sku til kontrol efter første mens, da hun ska se om den stadig sidder som den skal

Men min krop besvimet da den blev lagt om

Hvordan vende sig til den?

Anmeld

3. juni 2014

Marts<3

Anonym skriver:

Jeg fik min kobber spiral den 10januar og der sagde hun at jeg sku til kontrol efter første mens, da hun ska se om den stadig sidder som den skal

Men min krop besvimet da den blev lagt om

Hvordan vende sig til den?

Syntes den kan nive lidt. Den har gjort jobbet godt. Men det er mærkeligt og kan mærke et fremmedlegme og ikke have sin mens i 2 år.

Men en kobberspiral er jo meget anderledes end en hormonspiral. Den gir oftere kraftigere og længere blødninger...

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Syntes den kan nive lidt. Den har gjort jobbet godt. Men det er mærkeligt og kan mærke et fremmedlegme og ikke have sin mens i 2 år.

Men en kobberspiral er jo meget anderledes end en hormonspiral. Den gir oftere kraftigere og længere blødninger...

Jep, nu har jeg haft min den første mens, dog ikke sluttede helt men synes Ikk den var gal

Gad godt undvære mit mens hihi det så træls at have

Du vil ha den ud pga du Ikk får mens?

Anmeld

3. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg fik ikke at vide, at jeg skulle til kontrol med min kobberspiral, så det har jeg ikke været.

Anmeld

3. juni 2014

Marts<3

Anonym skriver:

Jep, nu har jeg haft min den første mens, dog ikke sluttede helt men synes Ikk den var gal

Gad godt undvære mit mens hihi det så træls at have

Du vil ha den ud pga du Ikk får mens?

Ja... Vil gerne have min krop tilbage. Jeg har taget voldsomt på siden jeg fik den sat op. Mine læge mistænker den kan være problemet. Så vil gerne have den ud så jeg kan få min normale krop tilbage...

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg fik ikke at vide, at jeg skulle til kontrol med min kobberspiral, så det har jeg ikke været.

Har du taget på af den?

Det gjorde jeg, hvis fordi man kan bløde så meget at den kan blive rykket på ://

Hvad synes du ellers om den?
Hvor længe har du haft den?

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja... Vil gerne have min krop tilbage. Jeg har taget voldsomt på siden jeg fik den sat op. Mine læge mistænker den kan være problemet. Så vil gerne have den ud så jeg kan få min normale krop tilbage...

Det ka jeg fuldt ud godt forstå så

Troede okk man ku tage på af spiraler..

Anmeld

3. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Har du taget på af den?

Det gjorde jeg, hvis fordi man kan bløde så meget at den kan blive rykket på ://

Hvad synes du ellers om den?
Hvor længe har du haft den?

Jeg har ikke taget på eller følt nogle ændringer efter at have fået den. Jeg fik lidt kraftigere og længere blødning, men det er det eneste, jeg har mærket til den.

Jeg nåede at have den omkring et år, men har lige fået den fjernet pga. PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.