Barnet syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2014

Anonym trådstarter

Hvordan er "reglerne" inde for barnet syg?
Er det bo-forældre der skal tage alt barnet syg, eller kan bo-forælderen godt forlange den anden forældre tager , så man deler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

hesøth

Anonym skriver:

Er det bo-forældre der skal tage alt barnet syg, eller kan bo-forælderen godt forlange den anden forældre tager , så man deler?

Tror ikke, at du kan forlange noget som helst. Men du kan vel spørge?

Anmeld

3. juni 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Det er bo forældren der tager barnet når det er syg, medmindre andet aftales mellem forældrene.. 

Anmeld

4. juni 2014

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hvis min dreng er syg og han er hos hans far så tag far barn syg 

Anmeld

4. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Er det ikke den forælder der har barnet, når der er sygt, der tager barns syg? (synes jeg har hørt før)
Det synes jeg i hvert er mest retfærdigt, og bedre for barnet, at det ikke skal flyttes, når det er sygt.

Anmeld

4. juni 2014

pernille.23

når der er delebørn og man ikke har bopælen, så skal arbejdet vide hvilken ordning der er, her feks kan vi tage barn syg på vores dage.. det er i hvert fald det vi har fået af vide af vores arbejdspladser..

Anmeld

4. juni 2014

LinLin

Jeg kender ikke de officielle regler da jeg endnu ikke har haft brug for dem men her har vi taget barns sygedag hvis vi har haft David når han var/blev syg!

Men er ret overbevist om at du ikke kan FORLANGE det men det er tilladt at spørge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.