Pigent skriver:
Jeg har prøvet lady shaver, skraber, veet hårfjernings creme og veet varm voks i sådan en bøtte intet hjælper godt nok.
Skraber er det eneste jeg kan bruge hvis jeg virkelig skal have håret væk på benene fx. Men det holder max 1 dag så kommer de frem igen. Lady shaver kan jeg fjerne med hvis det skal gå hurtig, men den tager bestemt ikke alle hår med.
Veet varm voks og hårfjernings creme virker ikke, som i slet ikke.
Så hvad er jeres råd til at fjerne hår alle steder på kroppen for mit vokser så hurtig ud igen
Du skal få en professionel til at fjerne hårene med voks (eller sukker). Det kan være ret vanskeligt at fjerne hårene selv. Hvis man ikke gør det korrekt, så ender du med at hårene knækker i stedet for at hårene rykkes op med roden.
Alternativt er der epileringsmaskiner. Jeg har selv en, men ikke brugt den ret meget, da jeg synes det gør virkelig ondt! Men det er jo individuelt, hvor meget man kan holde til.
I stedet har jeg købt et IPL hårfjerningssystem fra Phillips (IPL står for Intense Pulsed Light). Jeg har kun brugt det en gang indtil videre, så kender ikke resultatet af det endnu, men de fleste anmeldelser var rigtig positive. Jeg håber det virker (især til den pris...)! 
Anmeld