Hårfjerning hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2014

Pigent

Jeg har prøvet lady shaver, skraber, veet hårfjernings creme og veet varm voks i sådan en bøtte intet hjælper godt nok.

Skraber er det eneste jeg kan bruge hvis jeg virkelig skal have håret væk på benene fx. Men det holder max 1 dag så kommer de frem igen. Lady shaver kan jeg fjerne med hvis det skal gå hurtig, men den tager bestemt ikke alle hår med.
Veet varm voks og hårfjernings creme virker ikke, som i slet ikke.

Så hvad er jeres råd til at fjerne hår alle steder på kroppen for mit vokser så hurtig ud igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

ano14316

Pigent skriver:

Jeg har prøvet lady shaver, skraber, veet hårfjernings creme og veet varm voks i sådan en bøtte intet hjælper godt nok.

Skraber er det eneste jeg kan bruge hvis jeg virkelig skal have håret væk på benene fx. Men det holder max 1 dag så kommer de frem igen. Lady shaver kan jeg fjerne med hvis det skal gå hurtig, men den tager bestemt ikke alle hår med.

Så hvad er jeres råd til at fjerne hår alle steder på kroppen for mit vokser så hurtig ud igen

Altså voks burde bestemt være det der holder længst..
Hvis du ikke selv kan få det til at fungere, så synes jeg du skal prøve en prof.

Jeg har gode erfaringer med veet easy Wax,den er den der roll on dims med varm voks..
Men jeg har ikke ret mange hår på benene, så kan ikke garantere noget..

Dog skal en professionel jo få alle hårene væk..

Anmeld

3. juni 2014

Snoopy77

Pigent skriver:

Jeg har samme problem som dig :-) har fået mine ben vokset nogle gange, det er det eneste der holder pelsen væk i et par uger :-) det bliver ikke særlig godt når jeg gør det selv og jeg vil hellere betale mig fra det. 

Anmeld

3. juni 2014

Frk.S

Jeg bruger en silk epil til mine ben (har også hørt om nogen der bruger den i bikinilinjen og under armene - men der er jeg godt nok stadig på skraber). 

Den ligner lidt en ladyshaver, men hiver hårene ud i stedet for bare at barbere dem af.

Anmeld

3. juni 2014

Sandratoft

Pigent skriver:

Lav dit eget sukkervoks  

Anmeld

3. juni 2014

Leneur

Sandratoft skriver:

Lav dit eget sukkervoks  

Hvordan gør man det? Og hvordan skal man gøre, når det kommer på?

Anmeld

3. juni 2014

Sandratoft

Leneur skriver:

Hvordan gør man det? Og hvordan skal man gøre, når det kommer på?

Du kan finde opskrifter på nettet ved at søge på "sukkervoks opskrift" eller "sugar Wax recipe" og så find dem hvor de er beregnet til at fjerne uden strips. På Youtube findes mange vejledninger inden jeg blev gravid var det min foretrukne metode til alle hårene på kroppen, og man skal kun bruge citron saft (kan sagtens være det i bøtte) sukker og lidt vand  

Anmeld

3. juni 2014

Leneur

Sandratoft skriver:

Du kan finde opskrifter på nettet ved at søge på "sukkervoks opskrift" eller "sugar Wax recipe" og så find dem hvor de er beregnet til at fjerne uden strips. På Youtube findes mange vejledninger inden jeg blev gravid var det min foretrukne metode til alle hårene på kroppen, og man skal kun bruge citron saft (kan sagtens være det i bøtte) sukker og lidt vand  

Ok, jeg må prøve mig frem og tak...

Anmeld

3. juni 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Pigent skriver:

Du skal få en professionel til at fjerne hårene med voks (eller sukker). Det kan være ret vanskeligt at fjerne hårene selv. Hvis man ikke gør det korrekt, så ender du med at hårene knækker i stedet for at hårene rykkes op med roden. 

Alternativt er der epileringsmaskiner. Jeg har selv en, men ikke brugt den ret meget, da jeg synes det gør virkelig ondt! Men det er jo individuelt, hvor meget man kan holde til.

I stedet har jeg købt et IPL hårfjerningssystem fra Phillips (IPL står for Intense Pulsed Light). Jeg har kun brugt det en gang indtil videre, så kender ikke resultatet af det endnu, men de fleste anmeldelser var rigtig positive. Jeg håber det virker (især til den pris...)! 

Anmeld

3. juni 2014

Pigent

Tak det der lys hårfjerning har jeg prøvet. Købte selv en maskine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.