Jeg bryder mig faktisk slet ikke om at du er rascistisk!
Hvis du har brug for at være det, bør du være det i et lukket forum!
Det er rigtig nok noget pis at være racistisk... for man kan ikke skære alle over en kam, og det gør man når man er racist.....
MEN jeg stemmer også for, at folk der laver den slags lort, skal udvises, når vi nu har chancen for det.... For det er det eneste de respekterer.... du kan true dem med bål og brand, når de er nået helt derud, hvor de laver den slags lort, men de reagerer kun, hvis du siger at konsekvensen kan blive udvisning.
Og ud fra hvad jeg har læst mig til om sagen, så bliver de jo ikke udvist for denne sag, men har fået en betinget udvisning. Det vil altså sige at de kun bliver udvist hvis de udøver ny kriminalitet, men så bliver de til gengæld også udvist uanset hvad de har gjort....
Så de har jo sådan set en chance for at bevise at de kan ændre sig..... selvom denne forbrydelse altid vil gøre dem til svin i mine øjne, og jeg synes ærlig talt de bare skulle have været ubetinget udvist... For de er udemærket voksne nok til at forstå hvad det er de har gjort, og burde have bremset sig selv inden de fik ideen...
Anmeld