Åh stakkels stakkels pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

Nanna1985

Sådan nogen forbandede SVIN..!! De skulle fandme bare pisse hjem til dem selv, hvor de høre til..!! De skulle fandme ikk have en chance..!!

Stakkels stakkels pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Rasmine

Marlene.B skriver:

Helt ærligt, sådan nogle perler bare ud med dem. De skulle bare sendes til deres hjemland og så kunne de folk fra brorsonskirken der kan opføre sig pænt blive her.
Stakkels pige håber hun klarer den.
Møgunger

Jeg bryder mig faktisk slet ikke om at du er rascistisk!
Hvis du har brug for at være det, bør du være det i et lukket forum!

Anmeld

13. august 2009

Trolde_mor

Sidder med kvalme - sikke en behandling af den stakkels pige. Min mening om sådan noget er at dem der står bag skal have nøjagtig samme oplevelse.  Uanset hvad de har gjort - intet mindre.
At sidde i fængsel osv. ændre intet - det giver blot en lille forhindring / pause - og inden længe kommer de ud igen og kan gøre det samme. Og hey - de kan jo gøre det igen, det skal bare ikke opdages. Og så bliver de ikke smidt hjem.

Anmeld

13. august 2009

oo

Mebach skriver:

sidder også med en sur smag i munden såe:

Anmeld

13. august 2009

mariamiss6

Det er rigtig nok noget pis at være racistisk... for man kan ikke skære alle over en kam, og det gør man når man er racist.....

MEN jeg stemmer også for, at folk der laver den slags lort, skal udvises, når vi nu har chancen for det.... For det er det eneste de respekterer.... du kan true dem med bål og brand, når de er nået helt derud, hvor de laver den slags lort, men de reagerer kun, hvis du siger at konsekvensen kan blive udvisning.

Og ud fra hvad jeg har læst mig til om sagen, så bliver de jo ikke udvist for denne sag, men har fået en betinget udvisning. Det vil altså sige at de kun bliver udvist hvis de udøver ny kriminalitet, men så bliver de til gengæld også udvist uanset hvad de har gjort....

Så de har jo sådan set en chance for at bevise at de kan ændre sig..... selvom denne forbrydelse altid vil gøre dem til svin i mine øjne, og jeg synes ærlig talt de bare skulle have været ubetinget udvist... For de er udemærket voksne nok til at forstå hvad det er de har gjort, og burde have bremset sig selv inden de fik ideen...

Anmeld

13. august 2009

Rasmine

mariamiss6 skriver:

Det er rigtig nok noget pis at være racistisk... for man kan ikke skære alle over en kam, og det gør man når man er racist.....

MEN jeg stemmer også for, at folk der laver den slags lort, skal udvises, når vi nu har chancen for det.... For det er det eneste de respekterer.... du kan true dem med bål og brand, når de er nået helt derud, hvor de laver den slags lort, men de reagerer kun, hvis du siger at konsekvensen kan blive udvisning.

Og ud fra hvad jeg har læst mig til om sagen, så bliver de jo ikke udvist for denne sag, men har fået en betinget udvisning. Det vil altså sige at de kun bliver udvist hvis de udøver ny kriminalitet, men så bliver de til gengæld også udvist uanset hvad de har gjort....

Så de har jo sådan set en chance for at bevise at de kan ændre sig..... selvom denne forbrydelse altid vil gøre dem til svin i mine øjne, og jeg synes ærlig talt de bare skulle have været ubetinget udvist... For de er udemærket voksne nok til at forstå hvad det er de har gjort, og burde have bremset sig selv inden de fik ideen...

Jeg gider slet ikke åbne de der: "årh, hvor er det frygteligt-indlæg"
Hvis jeg vil vide noget om hvad der sker ude i verden, opsøger jeg det selv via nettet, eller nyhederne.
Så jeg ved faktisk ikke hvad indlægget drejer sig om, bliver bare harm, når folk er rascistiske i et åbent forum.
Hvad de laver i et lukket forum er jeg fuldstændig ligeglad med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.