Babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
12 svar
11 synes godt om
2. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Hvor tidligt startede I med at have baby med i svømmehallen? 

- Gemalen og jeg har nemlig snakket om at starte så tidligt som muligt, da vi har hørt at det skulle være godt for baby. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

MHB

Min søn er født i maj og vi begyndte til BabySvømning i begyndelsen af August (der startede sæsonen i vores svømmehal) og vi har været meget glade for det! 

Anmeld

2. juni 2014

Bak

Clgh skriver:

- Gemalen og jeg har nemlig snakket om at starte så tidligt som muligt, da vi har hørt at det skulle være godt for baby. 

Min datter var 11 uger første gang. Det er en stor mundfuld for sådan en lille en, så i starten er man ikke ret længe i vandet. Vi startede med at gå selv og tilmeldte os så et hold, da hun var ca 4 måneder (der passede det med holdstart) Det har været rigtigt fedt at gå til svømning med hende. Hun er meget glad og tryg i vand nu

Anmeld

2. juni 2014

FrkZier

Clgh skriver:

vi startede da isaak var 3mdr.

Anmeld

2. juni 2014

vitapigen

Vores var 8 uger... Det var en fin alder og jeg var blevet "godkendt" fra lægen, til at hoppe i vandet

Anmeld

2. juni 2014

Katia Juul Skovgaard

Clgh skriver:

I Albertslund skal baby være 10 uger, så vi troppede op da vi havde ramt de gyldne uger Han E L S K E R det

Anmeld

2. juni 2014

(august)

Vores har været ca 5 uger da farmand har haft dem med i svømmehallen. De er startet til rigtig undervisning ca 2-3mdr gamle

Anmeld

2. juni 2014

BigHope13

Clgh skriver:

Vi startede da Thor var 9 uger og det er bare et hit

Anmeld

2. juni 2014

mommy1991

Clgh skriver:

Vi havde Leander med i svømmehallen da han var 6-8 uger gammel og så begyndte vi til babysvømning da han var 11 uger og han ELSKER det

Anmeld

2. juni 2014

Mom2

Clgh skriver:

Da jeg havde været til 8 ugers tjek og min datter opfyldte kravene i svømmehallen (hun skulle veje minimum 4kg og have helet navle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.