Jeg er nysgerrig efter at vide, hvor tit man normalt får besøg.
Jeg er et meget socialt menneske og min livskvalitet afhænger meget af, at jeg er omgivet af folk, jeg holder af.
Desværre er jeg endt i den situation, at jeg er flyttet langt væk fra min hjemby, hvor jeg var omringet af venner og familie, til en storby, hvor jeg ikke kan finde ud af at danne nye sociale relationer.
Jeg mener selv, at jeg har meget at byde på som veninde, og forsøger altid at gøre det hyggeligt for folk, når de besøger mig. Alligevel lykkes det mig ikke at få venner her i storbyen.
Jeg har boet her i 4 år, og har kun 2-3 venner, jeg kan ringe til og drikke kaffe med. Det er ikke nogen, jeg ser dagligt. Jeg er blevet så ulykkelig over ensomheden, at jeg overvejer at droppe mit studie og flytte hjem igen. Nu er jeg jo også gravid og frygter en barsel i ekstrem ensomhed.
Vi har stort set aldrig besøg, men vi savner, at der dumper tilfældige gæster ind af døren til en kop kaffe eller en film.
Jeg vil bare vide, hvordan det er hos jer. Og I må meget gerne give nogle gode råd med på vejen :-)
Anmeld