Har jeg testet for tidligt? Og er den positiv?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
9 svar
3 synes godt om
2. juni 2014

MBT

Åhhhh... Jeg er bange for, at jeg har testet for tidligt?! Jeg havde en positiv æl-test tirsdag d. 20. maj, og tænker derfor, at ægløsningen må have været onsdag d. 21? Altså for 12 dage siden... Hvor dumt, jeg skulle have ventet! 

I min sidste cyklus gik der 16 dage mellem æl og mens, altså har jeg vel først test-dag her fredag-lørdag?

Hvad skal jeg regne med? Og hvad tænker I om testen? 

Kh Mie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

sandramor

MBT skriver:

Åhhhh... Jeg er bange for, at jeg har testet for tidligt?! Jeg havde en positiv æl-test tirsdag d. 20. maj, og tænker derfor, at ægløsningen må have været onsdag d. 21? Altså for 12 dage siden... Hvor dumt, jeg skulle have ventet! 

I min sidste cyklus gik der 16 dage mellem æl og mens, altså har jeg vel først test-dag her fredag-lørdag?

Kh Mie

Ja altså den er ihvertfald klart positiv!!!! 

Men ja det kan jo ende i en bio meeeen det satser vi på det ikke gør 

Så foreløbig tør jeg godt sige tillykke 

Anmeld

2. juni 2014

Aabye

Hvis det er en graviditets test den der så er den positiv.. En streg er en streg.. Eller.. En streg er en streg hvis den er kommet inden for tid

Anmeld

2. juni 2014

MBT

Jeg tør næsten ikke håbe. Hvornår tænker I, at jeg kan teste og være sikker? Ved jeg godt man aldrig helt kan

Og hov - det er en graviditetstest ja  Stregen kom indenfor 20 sek. ca.

Anmeld

2. juni 2014

Cat93

positiv

Anmeld

2. juni 2014

Aabye

MBT skriver:

Jeg tør næsten ikke håbe. Hvornår tænker I, at jeg kan teste og være sikker? Ved jeg godt man aldrig helt kan

Og hov - det er en graviditetstest ja  Stregen kom indenfor 20 sek. ca.

Hvis stregen er kommet inden for 20 sekunder så er den helt sikkert positiv.. I mine øjne behøver du ikke teste igen for at være sikker.. Det er nemmere sagt end gjort.. :p 

Du kan sagtens teste i morgen tidlig allerede.. Eller om et par dage.. 

Anmeld

3. juni 2014

MBT

Har testet her til morgen igen, men den ser mindre positiv ud? ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juni 2014

Frk.S

MBT skriver:

Har testet her til morgen igen, men den ser mindre positiv ud? ��

Begge tests er positive.

Jeg kan jo selvfølgelig ikke love dig, at den sidder fast.

MEN jeg kan berolige dig med, at du ikke kan sammenligne de to tests og sige den er blevet mindre positiv. Det er jo to forskellige tests. Og der kan også have været forskel på hvor koncentreret din urin har været.

En streg er en streg - man kan ikke være "lidt gravid".
Som det ser ud der, er du gravid - og så krydser vi alt hvad vi kan for at den bliver siddende. 

Anmeld

3. juni 2014

*Mor Til Albert*

MBT skriver:

Kh Mie

Hej Mie.

Du har en positiv test. - Stor tillykke. 

Anmeld

3. juni 2014

MBT

Tak 

Testen på staven er fra i går eftermiddag (3+5) og den på strimlen er fra i morges (3+6). Jeg har fået pergotime i to cykluser nu, og i første omgang var cyklus på 32 dage. Kan jeg regne med at testen er rigtig i morgen (4+0), eller bør jeg vente til søndag, som egentlig er dag 32? Det kan jeg ikke lige finde ud af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.