Byld !! :/ hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg syntes det så pinligt jeg er nervøs for dette . 

Jeg har siden igår morges haft ondt i halsen og i nat var det blevet værre , hostet , snottet og 2 hvide pletter i vævet omkring den ene mandel . 

Jeg var til lægen og blive podet og det var en halsbetændelse med virus så man gør ikke noget . Nu jeg bare bange for at de hvide pletter som også er røde og hævet om det er en stor byld !! 

Nogle der har erfaring med dette ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Findusinde

Anonym skriver:

Jeg er anonym da jeg syntes det så pinligt jeg er nervøs for dette . 

Jeg har siden igår morges haft ondt i halsen og i nat var det blevet værre , hostet , snottet og 2 hvide pletter i vævet omkring den ene mandel . 

Jeg var til lægen og blive podet og det var en halsbetændelse med virus så man gør ikke noget . Nu jeg bare bange for at de hvide pletter som også er røde og hævet om det er en stor byld !! 

Nogle der har erfaring med dette ? 

Jeg har haft en byld i halsen.... troede først det var halsbetændelse, og tog til lægen, det var kun i venstre side det gjorde ondt... fik hamrende meget penicillin, tror jeg var oppe på 2400 mg i døgnet de første dage og øre-næse-hals lægen forsøgte at suge væske ud med en lang kanyle, det gjorde han 3 dage i træk, og efterfølgende var jeg på sygehuset og fik den skåret op...

Har lægen sagt det er en byld?

God bedring!

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

Jeg har haft en byld i halsen.... troede først det var halsbetændelse, og tog til lægen, det var kun i venstre side det gjorde ondt... fik hamrende meget penicillin, tror jeg var oppe på 2400 mg i døgnet de første dage og øre-næse-hals lægen forsøgte at suge væske ud med en lang kanyle, det gjorde han 3 dage i træk, og efterfølgende var jeg på sygehuset og fik den skåret op...

God bedring!

Nej sygeplejersken sagde det bare var halsbetændelse så jeg får intet mod det :/ Er bare selv bange for det er en byld

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

God bedring!

Ku du se det hvide betændelse eller car du bare hævet ?

Anmeld

2. juni 2014

Findusinde

Anonym skriver:

Ku du se det hvide betændelse eller car du bare hævet ?

Nej det kunne jeg ikke se den sad dybt...

Anmeld

2. juni 2014

Anitta J

Det lyder som at dine mandler er hævede. De hvide pletter skyldes halsbetændelsen, som også kan give lidt rødme/blister

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.