Hjemmeinsemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juni 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen der har erfaring med hjemmeinsemination med donor?
Så søger jeg nogle råd osv synes ikke man kan finde meget om det nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Er der nogen der har erfaring med hjemmeinsemination med donor?
Så søger jeg nogle råd osv synes ikke man kan finde meget om det nemlig

Hvorfor ikke bare tage på klinik?

Jeg tænker det må være meget besværligt.

Har desværre aldrig hørt om nogle der har prøvet det, men håber du får nogle svar

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvorfor ikke bare tage på klinik?

Jeg tænker det må være meget besværligt.

Har desværre aldrig hørt om nogle der har prøvet det, men håber du får nogle svar

Fordi jeg er blevet utrolig skuffet over klinikken jeg har været på og jeg ikke rigtig er blevet behandlet ordentlig.

Anmeld

2. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Fordi jeg er blevet utrolig skuffet over klinikken jeg har været på og jeg ikke rigtig er blevet behandlet ordentlig.

Hvilken klinik er det?

Er der ikke en anden klinik du kan blive henvist til. Tror da helt klart det er bedst de professionelle gør det, også med hensyn til korrekt opbevaring af sæd og risikoen for infektion.

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvilken klinik er det?

Er der ikke en anden klinik du kan blive henvist til. Tror da helt klart det er bedst de professionelle gør det, også med hensyn til korrekt opbevaring af sæd og risikoen for infektion.

Det var Maigaard.
Jeg er ikke henvist og der hvor jeg bor er der langt til de nærmeste klinikker. Ja de er sikkert meget professionelle men nu er det 2 gang de tager nogle forkerte valg

Anmeld

2. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Det var Maigaard.
Jeg er ikke henvist og der hvor jeg bor er der langt til de nærmeste klinikker. Ja de er sikkert meget professionelle men nu er det 2 gang de tager nogle forkerte valg

Hvilke forkerte valg er det, hvis jeg må spørge?

Det lyder super uheldigt.

Jeg har hørt godt om Skejby fertilitet. Det er offentligt. Men har i ikke børn i forvejen, kan i jo sagtens blive henvist dertil.

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvilke forkerte valg er det, hvis jeg må spørge?

Det lyder super uheldigt.

Jeg har hørt godt om Skejby fertilitet. Det er offentligt. Men har i ikke børn i forvejen, kan i jo sagtens blive henvist dertil.

Det er Iui-D fordi jeg er single.
Jamen den her gang var det at jeg skulle være insemineret idag men jeg havde haft æl ellers var de 3 ægblære pludselig forsvundet fordi jeg ikke er blevet scannet siden i onsdags. Og det var en chance hun tog.
Ved godt jeg kan blive henvist men jeg er ung så min læge vil ikke henvise mig så jeg er nød til og gøre det af egne veje.

Anmeld

2. juni 2014

Fumbo

Jeg har et veninde par der har gjort det og hun blev gravid i første hug. 

Far var kommet ud til dem og gjorde sit på badeværelset. Med mor fik det så og gik og vendte det fra toilet til soveværelse hvor hun inseminerede mor. Da det var løbet ind lå hun stille i nogen tid og ja så var den der. De havde ikke regnet med den var der med det samme.

Ved fra dem at flere lesbiske hør det på den måde 

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Fumbo skriver:

Jeg har et veninde par der har gjort det og hun blev gravid i første hug. 

Far var kommet ud til dem og gjorde sit på badeværelset. Med mor fik det så og gik og vendte det fra toilet til soveværelse hvor hun inseminerede mor. Da det var løbet ind lå hun stille i nogen tid og ja så var den der. De havde ikke regnet med den var der med det samme.

Ved fra dem at flere lesbiske hør det på den måde 

Tak for svar
Det må jo være på samme måde det gøres selvom det er men en anden donor. Så bestiller man det jo "bare" hjem til en.

Anmeld

3. juni 2014

Fumbo

Ja det vil jeg da tro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.