Køb & salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
8 svar
2 synes godt om
2. juni 2014

bøllen

Kommer lige med en lille undring over køb & salg

oplever efterhånden så ofte at folk skriver de vil købe man bytter oplysning og så høre man INTET.

HVAD POKKER ER DET FOR EN MENTALITET ?

hvad sker der for at svare tilbage på beskeder og sige at man har fortrudt.

er det ikke almindelig høflighed ???

syntes godt nok det er en rigtig trist udvikling at man bare " skider " på folk bare fordi man sidder bag en skærm

kom med jeres meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Troldemommi

bøllen skriver:

Kommer lige med en lille undring over køb & salg

oplever efterhånden så ofte at folk skriver de vil købe man bytter oplysning og så høre man INTET.

HVAD POKKER ER DET FOR EN MENTALITET ?

hvad sker der for at svare tilbage på beskeder og sige at man har fortrudt.

er det ikke almindelig høflighed ???

syntes godt nok det er en rigtig trist udvikling at man bare " skider " på folk bare fordi man sidder bag en skærm

kom med jeres meninger

Er det på baby.dk salgsside eller også andre steder du oplever det? Jeg sælger og køber en masse via facebook salgssider og det går totalt strygene

Monica

Anmeld

2. juni 2014

bøllen

Troldemommi skriver:

Er det på baby.dk salgsside eller også andre steder du oplever det? Jeg sælger og køber en masse via facebook salgssider og det går totalt strygene

Monica

Seneste på baby.dk eller secondsale. Men oplever det desværre også på facebook i grupperne ( lokalt ) 

syntes bare det er så dårlig stil blot at ignorere alle henvendelser . Istedet for at skrive man har fortrudt. 

Heldigvis er der også mange gode handler men når det sidste 4 har været med useriøse køber  

Anmeld

2. juni 2014

Troldemommi

bøllen skriver:

Seneste på baby.dk eller secondsale. Men oplever det desværre også på facebook i grupperne ( lokalt ) 

syntes bare det er så dårlig stil blot at ignorere alle henvendelser . Istedet for at skrive man har fortrudt. 

Heldigvis er der også mange gode handler men når det sidste 4 har været med useriøse køber  

Ja nogle mennesker er bare dårlig opdraget

Anmeld

2. juni 2014

Troldemommi

bøllen skriver:

Ja nogle mennesker er bare dårlig opdraget

Anmeld

2. juni 2014

LinLin

Det har jeg aldrig oplevet...

Anmeld

2. juni 2014

bøllen

LinLin skriver:

Det har jeg aldrig oplevet...

Så er du heldig

jeg oplever det ofte 4 gange indenfor de sidste 14 dage.

Anmeld

2. juni 2014

Albertsen92

Jeg har også oplevet det flere gange. Det er mærkeligt ikke lige at skrive synes jeg

Anmeld

2. juni 2014

bøllen

Albertsen92 skriver:

Jeg har også oplevet det flere gange. Det er mærkeligt ikke lige at skrive synes jeg

Lige præcis . Fair nok man fortryder , men at læse beskeder uden at svare syntes jeg er tjaaaa uforskammet . Når man har lavet en aftale om køb og byttet oplysning så er det vel alm pli eller ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.