1års gaven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
11 svar
1 synes godt om
1. juni 2014

DKTiha

Jeg er helt lost, jeg aner ikke hvad jeg skal give zelina i sin første fødselsdag ?
Planen var at vi skulle i zoologisk have men de har desværre lukket til sankthans' (vi ville besøge vores gamle leguan Charlie). Og samtidig få en hyggelig dag i det fri.
Men tilbage til gaven, ? Hvad kan jeg give hende???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Blirnokaldrigfru

DKTiha skriver:

Jeg er helt lost, jeg aner ikke hvad jeg skal give zelina i sin første fødselsdag ?
Planen var at vi skulle i zoologisk have men de har desværre lukket til sankthans' (vi ville besøge vores gamle leguan Charlie). Og samtidig få en hyggelig dag i det fri.

Vi gav vores datter et legekøkken

Anmeld

2. juni 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Nu ved jeg ikke hvad hun har.

Men havde jeg en datter skulle hun have en dukkevogn i 1 års gave.
Ellers tænker jeg dukker, ting til haven,

Anmeld

2. juni 2014

BabyMus

Nu kan jeg ikke lige se hvor du bor henne af, men det kan da næsten ikke være Zoologisk have her i KBH, for den har åbent 365 dage, også juleaften og nytårsaften. Det ville da ellers have været en god idé at tage derind. Kan I ikke tage derind dagen før eller efter? 

Til en lille pige der fylder et år ville jeg nok give en MyLitteBettie (fb) dukke eller en Piggyhatespanda (etsy) dukke. Elsker dem.

Og så kunne man også give en dukkevogn og/eller dukkeseng.

Anmeld

2. juni 2014

Frk.S

Vi gav Freja et legekøkken (det fra IKEA), og det har været et kæmpe hit lige siden.

Eller:

- Dukkevogn

- Dukker

- Scooter (den der klassiske blå og røde med de gule håndtag) 

- Wheely bug

- Bobles dyr

- Hoppeko

- LEGO Duplo

Men det kommer jo også lidt an på hvad budgettet er.

Anmeld

4. juni 2014

DKTiha

BabyMus skriver:

Nu kan jeg ikke lige se hvor du bor henne af, men det kan da næsten ikke være Zoologisk have her i KBH, for den har åbent 365 dage, også juleaften og nytårsaften. Det ville da ellers have været en god idé at tage derind. Kan I ikke tage derind dagen før eller efter? 

Til en lille pige der fylder et år ville jeg nok give en MyLitteBettie (fb) dukke eller en Piggyhatespanda (etsy) dukke. Elsker dem.

Og så kunne man også give en dukkevogn og/eller dukkeseng.

det er Næstved

Anmeld

4. juni 2014

DKTiha

Frk.S skriver:

Vi gav Freja et legekøkken (det fra IKEA), og det har været et kæmpe hit lige siden.

Eller:

- Dukkevogn

- Dukker

- Scooter (den der klassiske blå og røde med de gule håndtag) 

- Wheely bug

- Bobles dyr

- Hoppeko

- LEGO Duplo

Men det kommer jo også lidt an på hvad budgettet er.

legekøkken har hun allerede og du har ret det blir brugt flittigt

hun er meget glad for bassiner med bolde så den er kommet på overvejelsen

Anmeld

4. juni 2014

Trekløver(:

DKTiha skriver:

Vi giver vores datter et legekøkken:-)

Anmeld

4. juni 2014

Victoria2013

Vores datter bliver 1 år i næste uge - vi har købt en legetunnel til hende i IKEA, den tror jeg hun vil syntes er sjov  

Og så har jeg købt en "so soft" My Little Pony til hende. Der står godt nok den først er fra 3 år, men så længe hun ikke får småtingene tror jeg nu den er god nok. Den kan endda sige lyde! Jeg har samlet virkelig meget på My Little Pony selv da jeg var barn og faktisk også som voksen, så min pige skal da have én at starte med også  

Så ønsker vi os en masse til hende i gave fra familien - såsom Bobles dyr, Wheely Bug, lille badebassin til haven, en dukke og en legetøjsbil og andet godt

Anmeld

4. juni 2014

MHB

Vi gav vores søn noget så spændende som et børnesæde til cyklen + cykelhjelm Han mangler ikke noget legetøj eller tøj og vi vidste at han nok ville få legetøj af det meste af familien så vi gav i stedet noget praktisk som vi virkelig manglede! Han elsker i øvrigt at komme med ud og cykle så vi er meget tilfredse!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.