Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Først viste den postiv . Nu kan man bare ikke se det mere altså den er ikke tydelig mere hva kan grunden være til det her . Igår tog jeg den og idag vise den ikke mere postiv så tydeligt ? Er der nogen der ved om det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du taget en ny en idag?? Eller er det den samme?
Drt kan jo være det har været en biokemisk graviditet. Jeg ville nok tage en ny. Så kan du evt ligge et billede op som vi kan se.
Ja har taget en ny test idag . Bare ikke de der har hørt de tørre ind så bliver de sådan der . . Sådan ser min test ud idag ..
Anonym skriver: Ja har taget en ny test idag . Bare ikke de der har hørt de tørre ind så bliver de sådan der . . Sådan ser min test ud idag ..
Den er da hamrende positiv?!
Ja men de der clear blu viste først postiv og så viste den ikke noget bagefter det her er en anden test jeg tog idag
Nu har jeg ikke selv brugt clear blue men ved dem jeg brugte kunne man ikke regne med efter 5 min mener jeg det var
StineHH skriver: Har du taget en ny en idag?? Eller er det den samme? Drt kan jo være det har været en biokemisk graviditet. Jeg ville nok tage en ny. Så kan du evt ligge et billede op som vi kan se.
Nu kan du se billedet fra idag
Anonym skriver: Nu kan du se billedet fra idag
Den vil jeg mene er meget positiv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128