hjæl mig piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
8 svar
6 synes godt om
1. juni 2014

Anonym trådstarter

Først viste den postiv . Nu kan man bare ikke se det mere altså den er ikke tydelig mere hva kan grunden være til det her . Igår tog jeg den og idag vise den ikke mere postiv så tydeligt ? Er der nogen der ved om det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

StineHH

Har du taget en ny en idag?? Eller er det den samme? 

Drt kan jo være det har været en biokemisk graviditet. Jeg ville nok tage en ny. Så kan du evt ligge et billede op som vi kan se.

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja har taget en ny test idag . Bare ikke de der har hørt de tørre ind så bliver de sådan der . . Sådan ser min test ud idag ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2014

Sujan

Anonym skriver:

Ja har taget en ny test idag . Bare ikke de der har hørt de tørre ind så bliver de sådan der . . Sådan ser min test ud idag ..

Den kan da ikke blive mere positiv??

Anmeld

2. juni 2014

Chewy

Anonym skriver:

Den er da hamrende positiv?!

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja men de der clear blu viste først postiv og så viste den ikke noget bagefter det her er en anden test jeg tog idag

Anmeld

2. juni 2014

Fumbo

Nu har jeg ikke selv brugt clear blue men ved dem jeg brugte kunne man ikke regne med efter 5 min mener jeg det var

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

StineHH skriver:

Har du taget en ny en idag?? Eller er det den samme? 

Drt kan jo være det har været en biokemisk graviditet. Jeg ville nok tage en ny. Så kan du evt ligge et billede op som vi kan se.

Nu kan du se billedet fra idag 

Anmeld

2. juni 2014

StineHH

Anonym skriver:

Nu kan du se billedet fra idag 

Den vil jeg mene er meget positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.