Jeg ved ikke om jeg er det rigtige sted - kategorimæssigt. Men prøver...
Det er sådan så, at jeg er i et parforhold, hvor jeg elsker min kæreste rigtig meget. Vi drømmer om bryllup og har også i et godt stykke tid prøvet at blive gravide. Jeg var faktisk gravid, men var ude for en spontan abort for nogle måneder siden. Vi har også købt hus sammen og har nogle dejlige dyr sammen 
Men af en eller anden årsag er jeg begyndt på det sidste at drømme en del om min eks-kæreste og tænker efter drømmene på ham. Drømmene kommer når jeg mindst venter det, så at sige... De kommer ikk, når jeg så har tænkt på ham - men kommer til at tænke på ham efter jeg har drømt.
Drømmene handler om at han kommer tilbage til mig
- (det skal siges, at det er 9 år siden vi var sammen, vi var ikk sammen længe, det var mig der slog op - men det var ikk med min gode vilje; jeg holdt rigtig rigtig meget af ham og har haft rigtig svært ved at komme over ham, det skete først da jeg begyndte at komme sammen med min nuværende kæreste - og jeg snakker slet ikk med ham i dag - men ved, at min søster og hendes mand ind imellem gør).
På grund af drømmene, hvor det vitterlig føles rart at være i armene på ham, og hvor jeg vitterlig er glad for han er tilbage, bliver jeg helt i tvivl om jeg egentlig også savner ham i virkeligheden?
Det føles sådan - men jeg forstår ikke hvorfor? 
Jeg elsker min nuværende kæreste, vil gerne giftes med ham, have børn med ham, opleve verden sammen med ham, og han er min bedste ven. Vi kan snakke om alt - stortset - for selvom jeg har lyst til at snakke med ham om dette - ved jeg jo godt, at det kan jeg ikk og det skal jeg ikk. Selvfølgelig er der nogle ting i vores forhold som jeg godt kunne tænke mig var lidt anderledes - mere spændende, så at sige, men jeg føler ikke jeg ville bytte det for noget. 
Men pga. drømmene tænker jeg på hvordan min eks har det, hvad han foretager sig, så at sige, og hvilke ting jeg ville gøre anderledes hvis vi var sammen igen i forhold til den gang vi var sammen... 
Andre der har prøvet dette? Og som kan fortælle mig et eller andet? Føler mig skyldig så at sige overfor min nuværende kæreste, selvom jeg ikk har gjort noget galt...