Så tøs - nu har jeg lige brug for jeres hjælp igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2009

4xGreve

Jeg har idag opdaget at Daniella har noget der ligner eksem i knæ hulen / der hvor man bøjer benet bag på...
Da jeg selv og min familie døjer med det ved jeg ikke om det er noget jeg skal gå til læge med eller om jeg evt bare skal prøve med en eller anden form for salve...
Har i tøser nogen gode idéer eller råd? for vil jo helst heller ikke virke for pylret hehe...

Knus Verdens Største Pylre Mor - og jeg er stolt af det hehe
Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Pia

Prøve og smør det med pantenol salve i to dage..
er det ikke forsvundet syntes jeg du skal kontakte lægen..
Det kan jo også bare være irreterte hud pga varmen..

Pia..

Anmeld

12. august 2009

Bastian

Hvis det bliver ved, så tag til lægen for det kan sagtens være børneeksem, som typisk sidder i knæhaserne. Det kan du normalt holde nede med almindelig fedtcreme, men det kan blusse op i perioder hvor man har brug for noget lidt skrappere. Det er normalt noget man vokser sig fra. Begge mine børn har det, men det er sjældent jeg behøver at gøre noget ved det mere.

Anmeld

12. august 2009

mariamiss6

jeg ville prøve mig lidt frem med henholdsvis zinksalve og helosan... det er det vi gør herhjemme.......

Anmeld

13. august 2009

4xGreve

Mange tak for jeres svar! Det ser lidt pæner ud idag men der er dog stadig lidt så tror lige jeg prøver at smøre det og se det lidt an...

Knus Stina

Anmeld

13. august 2009

Mor til Frederic og Freya

vi har det samme og vi kan holde det nede med aderma exomega

Anmeld

13. august 2009

mor_sabina

WiitrioeN skriver:

Mange tak for jeres svar! Det ser lidt pæner ud idag men der er dog stadig lidt så tror lige jeg prøver at smøre det og se det lidt an...

Knus Stina

Jeg havde noget eksem i leddet med albuen da jeg var lille og det kom og gik. Vi blev enige om at det var for meget slik og farvestoffer
Men det kan jo være så meget nu om dage. Men det skader da ikke at få det tjekket det kunne jo smitte!? Og synes faktisk man skylder sine børn at være lidt pylret
Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.