Ny mand efter hårdt brud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
7 svar
7 synes godt om
31. maj 2014

Sujan

Hey Ladies....

Jeg har bare sådan brug for solstråle historier...
Selvom det er meget kort tid siden min kæreste gennem 9 år gik fra mig og jeg ikke skal have nyt forhold inden for de næste par år har jeg bare sådan brug for at høre gode historier. Få en tro på at der er en i fremtiden til at holde af mig, grine med, flirte med, stå sammen med. At der en dag er en til at nusse mig, holde om mig, kysse mig o.s.v...

Så hvordan fandt i en ny mand efter et hårdt brud. Hvor lang tid gik der? Er i lykkelige/lykkeligere end med eks.
Kan det virkelig lade sig gøre at elske igen?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Chellie

Det kan sagtens lade sig gøre. Man er bare nødt til at kysse nogle frøer undervejs 

Jeg tror, alle har nogle hårde brud i bagagen, og jeg er ingen undtagelse. Men jeg kan ikke huske, at jeg har haft et så godt forhold, som mit nuværende, nogensinde før. Heller ikke, hvis jeg træder et skridt tilbage, og kigger uden de lyserøde briller på.

Anmeld

1. juni 2014

Røverdatter

Til juli er det to år siden at min søns far og jeg gik fra hinanden. I marts måned i år fandt jeg sammen med min nuværende kæreste og jeg har aldrig været så lykkelig i et forhold som nu. Vores gensidige respekt, humor og glæde over hinanden er fantastisk. Jeg har aldrig følt mig mere sikker på og i et forhold havde aldrig i min fantasi troet det kunne lade sig gøre at finde en ny. Men her sidder jeg nu og jeg tror mere på livet end jeg før har gjort i forhold til fremtiden og nutidens kærlighedsliv

Anmeld

1. juni 2014

MorDk

Jeg blev skilt i 2009. Samme aften jeg modtog skilsmissepapirene gik jeg i byen for første gang i evigheder. Dér mødte jeg manden i mit liv. (Jeg skulle ikke have noget forhold) MEN MEN MEN idag er vi stadig sammen og har 2 dejlige børn og et dejligt liv sammen. 

Anmeld

1. juni 2014

sandramor

Min den mindstes far forlod mig meget pludseligt og det var enormt hårdt.... Jeg bar gravid med vores datter da jeg blev alene.....  Jeg troede aldrig jeg ville komme ovenpå igen...

nu er vores datter 2 år og jeg mødte for et par måneder siden den mest fantastiske mand!! Jeg er mere lykkelig med ham end nej nogensinde har været med min ex 

Så jo der er lys på den anden side og jo du kommer til at elske igen med tiden 

Anmeld

1. juni 2014

Sujan

sandramor skriver:

Min den mindstes far forlod mig meget pludseligt og det var enormt hårdt.... Jeg bar gravid med vores datter da jeg blev alene.....  Jeg troede aldrig jeg ville komme ovenpå igen...

nu er vores datter 2 år og jeg mødte for et par måneder siden den mest fantastiske mand!! Jeg er mere lykkelig med ham end nej nogensinde har været med min ex 

Så jo der er lys på den anden side og jo du kommer til at elske igen med tiden 

Tak for din historie... Giver håb:-)

Anmeld

1. juni 2014

Moar2011

Faren til min søn gik os pludselig fra mig fra den ene dag til den anden - det tog virkelig hårdt på mig.
Men her i marts måned efter 2år og 5måned som single har jeg fundet den mest vidunderlige mand <3
Du skal bare tænke på noget andet og lige pludselig r han der

Anmeld

1. juni 2014

MorTil4<3

ork ja det er bare at komme igang ..

min X og jeg gik fra hinanden ret hårdt, med trusler enda , heldigvis lå intet i grund da vi så gik fra hinanden, så det var tomme trusler, men alligevel

jeg havde fundet manden i mit liv mens jeg var sammen med min X, jeg vidste det bare ikke, men da vi gik fra hinanden, stod han der pludseligt som den støtte jeg havde savnet og den kærlighed jeg havde hungret efter

der gik ikke ret lang tid før det første kys blev gjort, og jeg vidste ikke om jeg turde stole på det og give slip på min mistro, men det gjorde jeg, og vi har nu været sammen i 2 år, og jeg kunne virkelig ikke drømme om en bedre mand <3 hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.