jeg vil gerne føde tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
5 svar
1 synes godt om
31. maj 2014

ano14316

Så er det termins dag i morgen 1/6.. 

Og i nat og i dag har alle graviditetsgener bare besluttet at komme for fulde udblæsning.. Min bækkenløsning er blevet så meget værre at jeg ikke kan bærer 3 liter mælk, jeg har fået vand i fødderne - hvilket jeg ellers har været foruden JUBiiii, mine gamle strækmærker er sprunget ekstra de sidste par dage og det klør, jeg vågnede i nat og kastede op, og jaaaa jeg vil bare såååå gerne føde nu..

Men søn er født 39+2 så har ikke prøvet at gå tiden ud eller over tid, ig havde måske heller ikke regnet med det..

Er så spændt pp at møde vores baby.. kom nu ud lille skat...! Vi er alle så spændte..

Så send gerne bunker af ve støv i min retning..! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Anna2706

ano14316 skriver:

Så er det termins dag i morgen 1/6.. 

Og i nat og i dag har alle graviditetsgener bare besluttet at komme for fulde udblæsning.. Min bækkenløsning er blevet så meget værre at jeg ikke kan bærer 3 liter mælk, jeg har fået vand i fødderne - hvilket jeg ellers har været foruden JUBiiii, mine gamle strækmærker er sprunget ekstra de sidste par dage og det klør, jeg vågnede i nat og kastede op, og jaaaa jeg vil bare såååå gerne føde nu..

Men søn er født 39+2 så har ikke prøvet at gå tiden ud eller over tid, ig havde måske heller ikke regnet med det..

Er så spændt pp at møde vores baby.. kom nu ud lille skat...! Vi er alle så spændte..

Så send gerne bunker af ve støv i min retning..! 

Sender masser af ve støv til dig Hvor er det spændende, og rigtig god fødsel 

Anmeld

1. juni 2014

ano14316

Så blev det 40+0

Anmeld

1. juni 2014

BigHope13

Phy kan godt forestille mig at det må være ekstra hårdt at gå til termin eller over når man har prøvet at føde før tidligere.
Jeg håber der sker noget meget snart, sender dig en masse vestøv og ønsker dig en fantastisk fødsel

Anmeld

1. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

For at din krop ter sig netop fordi noget er under opsejling 

Go baby!!!!!

Anmeld

1. juni 2014

ano14316

Mor11 skriver:

For at din krop ter sig netop fordi noget er under opsejling 

Go baby!!!!!

Det håber jeg virkelig også! Jeg iN praktisk taget ikke gå idag..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.