Hvad sker der for min krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
11 svar
3 synes godt om
31. maj 2014

grinny

Sidste cyklus gik jeg 5 dage over tid med meget svage streger på test. Jeg var den gang forbi lægen fordi testene bare ikke ville blive ordentlige tydelige, men begyndte at bløde og lægen sagde det var en BIO da en blodprøve viste en svag stigning af HCG.

Min mens kom, men den var noget underlig, meget slimet og en enkelt dag med meget blod og ellers bare blodigt slim. Jeg er jo rimelig sikker på at det bare er en forsinket mens, men alligevel så driller min krop mig 

Min mens sluttede i mandags (d. 26) og jeg har stadig mens smerter og massiv kvalme (startede da jeg skulle ha' været omkring 3+0). Det er KONSTANT og hele tiden, ingen pause i smerterne - men jeg burde jo slet ikke have de smerter nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

stjernehimmel

grinny skriver:

Sidste cyklus gik jeg 5 dage over tid med meget svage streger på test. Jeg var den gang forbi lægen fordi testene bare ikke ville blive ordentlige tydelige, men begyndte at bløde og lægen sagde det var en BIO da en blodprøve viste en svag stigning af HCG.

Min mens kom, men den var noget underlig, meget slimet og en enkelt dag med meget blod og ellers bare blodigt slim. Jeg er jo rimelig sikker på at det bare er en forsinket mens, men alligevel så driller min krop mig 

Min mens sluttede i mandags (d. 26) og jeg har stadig mens smerter og massiv kvalme (startede da jeg skulle ha' været omkring 3+0). Det er KONSTANT og hele tiden, ingen pause i smerterne - men jeg burde jo slet ikke have de smerter nu?

Du kan jo være blevet gravid igen.. eller slet ikke ha mistet?

Dog kan du snildt ha symptomer længe efter, hvis HCG ikke er helt ude af kroppen.....

Jeg krydser selvfølgelig finger for at det er det første der er skyld i det ;-)

Anmeld

31. maj 2014

grinny

stjernehimmel skriver:

Du kan jo være blevet gravid igen.. eller slet ikke ha mistet?

Dog kan du snildt ha symptomer længe efter, hvis HCG ikke er helt ude af kroppen.....

Jeg krydser selvfølgelig finger for at det er det første der er skyld i det ;-)

Kan ikke være blevet gravid igen da det kun er 5 dage siden mens sluttede, så hurtig tror jeg ikke at jeg er 

Troede bare HCG var hurtigt ude af kroppen efter en bio da ægget jo ikke sætter sig fast og derfor er det jo næsten ikke steget?

Anmeld

31. maj 2014

stjernehimmel

grinny skriver:

Kan ikke være blevet gravid igen da det kun er 5 dage siden mens sluttede, så hurtig tror jeg ikke at jeg er 

Troede bare HCG var hurtigt ude af kroppen efter en bio da ægget jo ikke sætter sig fast og derfor er det jo næsten ikke steget?

Første gang jeg havde en, gik der godt 2 mdr inden jeg var i nul igen... jeg testede positiv MEGET længe efter.... selvom jeg blev tjekket for om der sad en rest, fandt de intet... og er bare en der kommer langsomt af med det igen.. sammen med alle syntomrene på at være gravid :-(

Anmeld

31. maj 2014

ønskebørn74

grinny skriver:

Har du prøvet at tage en ny test?

Anmeld

31. maj 2014

grinny

stjernehimmel skriver:

Første gang jeg havde en, gik der godt 2 mdr inden jeg var i nul igen... jeg testede positiv MEGET længe efter.... selvom jeg blev tjekket for om der sad en rest, fandt de intet... og er bare en der kommer langsomt af med det igen.. sammen med alle syntomrene på at være gravid :-(

Åh for søren 

Jeg kunne bare dårligt nok teste positivt så tænkte at jeg slet ikke havde som meget HCG i kroppen. Fik heller ikke tallet af vide af lægen, bare at der var tegn på en bio pga. en lille stigning 

Anmeld

31. maj 2014

grinny

ønskebørn74 skriver:

Har du prøvet at tage en ny test?

Nej har ikke rigtig gidet at bruge flere penge på dem  Synes simpelthen man køre død i det testeri og da min "mens" så kom tænkte jeg at det kunne være ligemeget.

Skal til forundersøgelse d. 16/6 og der skal jeg jo have lavet en indvendig skanning, så finder jeg vel ud af det der hvis den alligevel ikke er gået til  

Anmeld

31. maj 2014

stjernehimmel

grinny skriver:

Åh for søren 

Jeg kunne bare dårligt nok teste positivt så tænkte at jeg slet ikke havde som meget HCG i kroppen. Fik heller ikke tallet af vide af lægen, bare at der var tegn på en bio pga. en lille stigning 

Jeg ville altså prøve at tag en ny test....

Jeg har haft 3 bio, den første sent.. de 2 andre har testen gået fra positiv til negativ på en uge eller få dage... 

Og efter en BIO kan man ikke helt regne med hvad kroppen laver mht blødninger osv...

Så var det mig ville jeg dælme snuppe en ny test, og er den det mindste positiv så få lægen til at måle HCG 2 gange for at tjekke om det stiger :-D

Anmeld

31. maj 2014

grinny

stjernehimmel skriver:

Jeg ville altså prøve at tag en ny test....

Jeg har haft 3 bio, den første sent.. de 2 andre har testen gået fra positiv til negativ på en uge eller få dage... 

Og efter en BIO kan man ikke helt regne med hvad kroppen laver mht blødninger osv...

Så var det mig ville jeg dælme snuppe en ny test, og er den det mindste positiv så få lægen til at måle HCG 2 gange for at tjekke om det stiger :-D

Det var meningen jeg ville bestille ÆL teste, så kan vel bare lige smide en med i bestillingen og se hvad den siger  

Anmeld

31. maj 2014

Hugoline.

Jeg har lige haft en bio, og havde kvalme, træthed osv efterfølgende, da jeg jo stadig havde hormoner i kroppen.

3-4 dage før æl havde jeg massive smerter i underlivet. Går ud fra kroppen lige skal finde sig selv efter en bio, og min cyklus blev forlænget fra normale 24 dage til 27 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.