extension..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
2 svar
3 synes godt om
31. maj 2014

Anonym trådstarter

er så træt af mit korte hår, det vokser bare ikke rigtig og ser bare kedeligt ud Nogen der kender en der kan sætte extension i her i nordsjælland, med kun cirka 4 cm. hår på hovedet

Og VED det er muligt et eller andet sted, så behøver ikke få at vide det er umuligt, vil bare vide om der er en der kender en der kan gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

er så træt af mit korte hår, det vokser bare ikke rigtig og ser bare kedeligt ud Nogen der kender en der kan sætte extension i her i nordsjælland, med kun cirka 4 cm. hår på hovedet

Og VED det er muligt et eller andet sted, så behøver ikke få at vide det er umuligt, vil bare vide om der er en der kender en der kan gøre det

Ja, det er muligt, men kønt er det sku ikke

Der hvor jeg er laver vi det faktisk ikke før håret som minimum går til midt hals.

Men du kan da sikkert sagtens finde et sted.

Kommer jo også an på hvad metode du vil have.

Anmeld

31. maj 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Har du 4 centimeter hår bliver det virkelig et frygteligt grimt resultat. Håret skal være skulderlængde før det ser naturligt og pænt ud, uden overgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.