Trinze86 skriver:
Hej,
Jeg ved det er lidt tåbeligt! Her til morgen ville jeg teste (dag 31) så kan jeg ikke finde de æl/g teste jeg købte for 14 dage siden. Jeg kan dog finde nogle æl teste jeg har fra tidligere bestilling. Grunden til jeg gerne ville teste i dag er at vi skal ses med nogle venner i aften og har ellers holdt mig væk fra alkohol, men ville gerne vide om jeg evt. kunne tage en enkelt eller to genstande(vores venner ved ikke vi prøver og næste måned har vi ikke muligheden fordi jeg er bortrejst. Jeg synes æl testen er "næsten" positiv - det er det tætteste jeg har kunne komme på i ægløsningsperioden. Burde den ikke være negativ (så jeg slet ikke var i tvivl) hvis jeg ikke vr gravid? Overvejer at gå op og købe en test, men kan jeg "gemme" min morgenurin et par timer. Hvad synes I og hvad ville i gøre?
For mig ser din æl test positiv ud, jeg tror ikke en æl test ville være positiv i tilfælde af at du var gravid, det har jeg ihvertfald ikke hørt om at den kan være.. Men er du selv i tvivl, så er der jo ikke andre veje udenom end at købe en test
Mht din urin tror jeg ikke man opnår et seriøst resultat ved at gemme det 
Altså jeg personligt ville have svært ved at tro jeg var gravid, hvis jeg kunne teste positiv på en æl test, så jeg ville bare vente på min mens, uden at ligge mere i det 
Anmeld