Tror den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2009

Anonym trådstarter

Er lige ano, da jeg har en profil andet steds her på siden - og ikke vil stå frem endnu

Men fik taget min spiral ud i forrige uge, hvor jeg også havde ÆL, sexede hver dag i en uge - og jeg tror sgu allerede den er der!

Det er for vildt, hvis det er tilfældet - men første gang var vi også meget hurtige til at lykkes med projekt baby.

Jeg er selvfølgelig meget mere opmærksom på mit underliv fordi jeg ved der er en chance - og fordi jeg er SKRRÅÅÅÅÅKKKK - men jeg synes bare det rumsterer lidt - ligamentsmerter, som så ikke er så udtalte som første gang, da der jo har været lavet plads derinde før. Og så er jeg træt som et alderdomshjem

Tester i næste weekend, hvis ikke jeg har fået mens inden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Er lige ano, da jeg har en profil andet steds her på siden - og ikke vil stå frem endnu

Men fik taget min spiral ud i forrige uge, hvor jeg også havde ÆL, sexede hver dag i en uge - og jeg tror sgu allerede den er der!

Det er for vildt, hvis det er tilfældet - men første gang var vi også meget hurtige til at lykkes med projekt baby.

Jeg er selvfølgelig meget mere opmærksom på mit underliv fordi jeg ved der er en chance - og fordi jeg er SKRRÅÅÅÅÅKKKK - men jeg synes bare det rumsterer lidt - ligamentsmerter, som så ikke er så udtalte som første gang, da der jo har været lavet plads derinde før. Og så er jeg træt som et alderdomshjem

spændende!!!!!
Jeg krydser alt hvad jeg kan!
knus Caroline 11+6

Anmeld

12. august 2009

SaNiNa

uuh glæder mig til at hører hvem der gemmer sig bare ano og til at hører om den er postit

alt hvad jeg kan

Anmeld

13. august 2009

Brams

Sender tanker og gode vibrationer din vej og håber på det bedste.

Trine 29+0

Anmeld

13. august 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

jeg krydser fingre alt hvad jeg kan

Anmeld

1. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg fik mens inden jeg testede i sidste måned - så derfor er vi på den igen. Nok meget godt at det er en hel og uhullet (pga spiralen) slimhinde, der skal ligge til grund for et nyt liv.

I følge "planen" skulle jeg have ÆL i dag, så der har været og er et fast aftenprogram for tiden

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg fik mens inden jeg testede i sidste måned - så derfor er vi på den igen. Nok meget godt at det er en hel og uhullet (pga spiralen) slimhinde, der skal ligge til grund for et nyt liv.

I følge "planen" skulle jeg have ÆL i dag, så der har været og er et fast aftenprogram for tiden

Lækkert nok...

Anmeld

1. september 2009

hemli'

Spændende Jeg krydser fingre. Vi er også på den igen og ja, æl må være lige her omkring, så vi sexer også det, vi kan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.